Obserwatorzy

piątek, 25 marca 2011

Tytułem wstępu...

Jakoś tak nagle wpadło mi do tej mojej łepetyny, że może by tak założyć bloga. Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Oto jest. Co z niego wyniknie? Zobaczymy.
Jak sama nazwa bloga sugeruje, w przewadze będzie tu można zobaczyć swatche różnych lakierów. Cóż.. lakiery są moją słabością i to powoli zaczyna być widoczne w ich liczbie. Zapewne przewiną się przez tego bloga także recenzje różnych kosmetyków, które polecam, jak i tych które odradzam. "Wyjdzie w praniu" . Znając mnie raz na jakiś czas pochwalę się, jaką to cudowną książkę przeczytałam, czy jaki świetny film obejrzałam, albo jaką fajna, zupełnie niepotrzebną bzdurkę sobie kupiłam. No ale przecież... chyba każda kobieta ma skłonności do wydawania czasami pieniędzy na rzeczy zbędne.
Przynajmniej według mężczyzn zbędne;)

Tak więc.. Zapraszam:)

1 komentarz: