Obserwatorzy

piątek, 27 maja 2011

TAG: Top 10 Award

Wybaczcie, ale miałam drobne problemy z blogspotem i dopiero teraz jestem w stanie tag zrealizować. To wspaniałe wyróżnienie przyznała mi lidzia007 oraz tusia13pl. Wielkie dzięki za to dziewczyny:*



ZASADY:
 1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia. 
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.


Tak więc, oto lista moich 10 faworytów:
  1. lakiery OPI - chyba nie wymaga komentarza
  2. Nail Tek II Foundation - świetnie wzmacnia paznokcie oraz zwiększa przyczepność lakieru do płytki
  3. top coat Seche Vite - schnie błyskawicznie!
  4. puder matujący Skinfood Peach&Sake - matuje na długi czas, ładnie wygląda i dobrze pachnie. Nic mi więcej nie potrzeba;)
  5. Carrot Cream z The Body Shop - skóra jest miękka przez dłuugi czas. No a poza tym.. zapach mnie urzekł...
  6. Mint Julep Masque od Queen Helene - świetnie oczyszcza
  7. woda termalna Avene - doskonała do odświeżenia podczas upałów
  8. bloker od Zaii - napiszę krótko: działa, a przy tym jest tani
  9. zmywacz Nailty z Biedronki - póki co mój zmywaczowy ideał;)
  10. woda toaletowa Escada Ocean  Lounge - idealny zapach na lato:)
Wybaczcie, że nikogo nie wyróżnię, ale widzę, że jak zwykle zrobiłam ten tag jako jedna z ostatnich, więc bez sensu wyróżniać kogoś ponownie. Niech jednak ten, kto nie zrobił tego taga (o ile taka osoba jest;)) czuje się przez mnie nominowany:)

4 komentarze:

  1. ciekawa 10, u mnie też Nail Tek ale IT :)
    Ocean Lounge to faktycznie świetny letni zapach, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też NT F II, jakbym dostała wcześniej Seche to by dołączyło do zestawienia, świetnny wysuszaczo-nabłyszczaczo-utwardzacz :D:D:D muszę powąchać tą escadę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię Ocean Lounge, jestem mu wierna każdego lata odkąd tylko pojawił się praktycznie w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Lady In Purplee: No cóż.. muszę wypróbować jeszcze więcej ich produktów, bo firma wydaje się mi póki co naprawdę świetna:D A IT też mnie kusi już jakiś czas...

    @Idalia: widzę, że popadłaś w pełne uwielbienie Seche, tak jak i ja:D I bardzo dobrze;)

    @Iwetto: W ogóle to mi się chyba wszystkie apachy Escady podobają:) Świetnie pachniał jak dla mnie Sunset Heat, jednak gdy kupowałam perfumy nie udało mi się go dorwać. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło;)

    OdpowiedzUsuń