Obserwatorzy

wtorek, 7 czerwca 2011

NOTD: Colour Alike - Stalowe Nerwy

Większość blogosfery zachwyca się lakierami Colour Alike. Musiałam więc sprawdzić i ja, co w nich takiego jest. Niestety, wpadłam po uszy. Też się teraz mogę zachwycać;)



Buteleczka mieści w sobie 8 ml i jest skromna, bez udziwnień. Za to duży plus. Z tyłu znajdziemy natomiast podstawowe informacje, jak choćby datę ważności lakieru.
Pędzelek jest bardzo fajny we współpracy. Dosyć krótki i szeroki. Osobom o wąskiej płytce paznokcia może się nie spodobać, ja jednak takie lubię najbardziej. Oczywiście nie ma jakichkolwiek problemów w nakładaniu, a dwie warstwy dają w moim wypadku pełne krycie.
Kolor natomiast jest niezwykle elegancki, stonowany. Słowo "stalowe" w jego nazwie idealnie opisuje ten kolor. Ciemna stal. Niezwykle mi się podoba, chociaż momentami dostrzegam w nim niebieskie nuty, nie wiedząc dlaczego. Dla wielu osób jest to zapewne odcień typowo jesienno-zimowy, ja jednak nie mam żadnych oporów przed noszeniem go latem:)


Pierwsze zdjęcie najwierniej oddaje kolor, jednak dodaję jeszcze zdjęcie z lampą. W nim najbardziej dostrzegam te niebieskie nuty;)

5 komentarzy:

  1. Ja się nie zachwycam (póki co! :D), bo jeszcze nie miałam przyjemności z CA. Co do koloru to mam mieszane uczucia, chyba nie jestem w nastroju na takie stonowane szarości ;) jest ciekawy, ale nie na dziś, ani na jutro ;)
    Na ostatnim zdjęciu faktycznie ma niebieskawy poblask, trochę jak gołębi szary ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Idalia: Oj, jak spróbujesz CA to zapewne też się będziesz zachwycać. Te dwa kolory, które ja mam są zupełnie bezproblemowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny :) Mam podobny ale z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń