Obserwatorzy

piątek, 10 czerwca 2011

NOTD: Colour Alike - Weekendowy Szał

Oto kolejny, a zarazem ostatni (póki co!) lakier firmy Barbra w mojej kolekcji. Weekendowy Szał podobno jest dość dobrym odpowiednikiem Paradoxala od Chanel. Tego niestety nie sprawdzę, gdyż tego drugiego nie posiadam.


O innym lakierze tej firmy już wspominałam niedawno, więc nie będę się powtarzać, gdyż większość dotyczy też i Weekendowego Szału. Nowością jednak jest dla mnie to, że akurat ten kolor jest świetnym jednowarstwowcem. Pierwsza warstwa lakieru już świetnie kryje, co mnie niesamowicie zdziwiło, gdyż rzadko mi się to zdarza. Na zdjęciu co prawda widzicie dwie warstwy, jednak wynika to z tego, iż ja ZAWSZE daję tyle warstw, o ile nie więcej. Właściwie to nie wiem z czego to u mnie wynika;)
Jeśli zaś chodzi o kolor to wiecie, że ja kocham kremowe lakiery, a innych wykończeń na swoich paznokciach nie toleruję. Tutaj zrobiłam wyjątek. Po obejrzeniu swatchy w internecie kolor tak mi się spodobał, że musiał być mój.Właściwie nie wiem jak go opisać. Jest to coś na pograniczu brązu, a fioletu. Najprościej powiedziałabym, że to brąz z fioletowymi drobinkami. Jednak nie byłoby to prawdą. A może określenie fioletowo-brązowy schimmer by pasowało? Cóż, jak dla mnie to nieokreślony kolor z subtelna "drobinkową" poświatą:)



Dodaję zdjęcie lakieru w buteleczce, gdyż wydaje mi się, że ono najwierniej oddaje i kolor i efekt "drobinkowej" poświaty.


Z tego co widziałam na swatchach znalezionych w sieci, Dusky Mauve od Barry M też jest bardzo podobny do Paradoxala. Dlatego też właśnie go wybrałam na prezent dla Was w moim trwającym właśnie rozdaniu:)


PS. Dostałam pracę na wakacje, więc może mnie tu być troszkę mniej. Cóż... trzeba zarabiać na nowe lakiery;)

9 komentarzy:

  1. Wygląda super :) Trudny do zidentyfikowania ale jaki ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. calkiem podobny do Paradoxala jest tez wedlug mnie lakier Golden Rose z serii Paris, nr chyba 120 :) ale jakos do mnie ten kolor nie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier ! jest świetny i również polecam ! :)
    a co do konkursu to nie moge się doczekać wyników !
    serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Mavia, kamilkamilka, Lady In Purplee: zgadzam się w 100%:)

    @pierniczkowa: Golden Rose ma w ogóle świetną paletę kolorów. Wręcz powalającą:) W sumie to ja nie pomyślałabym kiedyś, że ten kolor będzie w moim typie, a jednak;)

    @kate: Też już bym chciała losować, bo jestem ciekawa komu się poszczęści:D No ale muszę być cierpliwa.. A ilość osób które biorą udział w nim już mnie zdziwiła. Myślałam, że maksymalnie 15-20 osób się zgłosi.. Totalne zaskoczenie:D
    Już teraz wiem, że we wrześniu, z okazji moich urodzin zrobię kolejne, z większymi nagrodami:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też zawsze mam minimum 2 warstwy - taki małe zboczenie 'zawodowe' ;).
    Super jest te kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek, bardzo modny aktualnie i super sie mieni

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne co to za kolor- i tak jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń