Obserwatorzy

poniedziałek, 20 czerwca 2011

NOTD: Essie - Island Hopping

Ostatnio byłam padnięta i nie miałam sił, żeby robić swatche. Cóż... Praca w sklepie w pierwszy weekend wyprzedaży po 10 godzin dziennie jest cholernie męcząca. A ludzie strasznie drażniący... Zwłaszcza gdy zostawiają po sobie taki bajzel w przymierzalni, jakby tam co najmniej tornado przeszło.. Eh, szkoda słów.
O tym gadać szkoda, więc przechodzę do lakieru, który jest głównym tematem:)



Kolejny w mojej kolekcji Essie. Cóż.. Po OPI są one chyba u mnie na drugim miejscu. W wyglądzie buteleczki najbardziej lubię prostotę. Tak, to jest zdecydowanie to. Bez zbędnych udziwnień. Pędzelek cieniutki, jak we wszystkich Essie, ale bardzo sprawnie się nim operuje. Konsystencja też ok. Czas schnięcia także na plus. Do niczego się przyczepić nie mogę. Krycie bardzo dobre - dwie warstwy są wystarczające.




Jeśli zaś chodzi o kolor to najlepiej oddaje go drugie zdjęcie, w słońcu. Według mnie to przydymiony róż pomieszany z odrobiną fioletu. Odcień bardzo w moim typie. Wydaje mi się taki elegancki i naprawdę świetnie się w nim czuję:)


PS. Byłam dziś w TkMaxxie w moim mieście i jakich to ja tam cudności nie widziałam. Najlepszy z nich był puder firmy Smashbox w dokładnie moim odcieniu za 65 zł. Sprawdziłam, w Sephorze ten sam kosztuje 250 zł. Ach, gdyby tylko on pojawił się po mojej wypłacie, a nie gdy jestem spłukana;) Nie ukrywam: liczę na to, że uchowa on się jakoś w sklepie do lipca albo, że przyjdą one jeszcze w tej cenie. Eh, nadzieja matką głupich;)

6 komentarzy:

  1. podoba mi się :)

    lidzia007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor bardzo fajny. stonowany :D ale mam pytanie... co znaczy skrót NOTD?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cuudny kolorek też taki chce

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, ale nie na teraz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. TkMaxxy są wspaniałe
    ten kolorz Essie również:)

    OdpowiedzUsuń
  6. @MADA: ten skrót zobaczyłam gdzieś na jakimś blogu i pierwszy post tak zatytułowałam, a że lubię porządek i ład w pewnych sprawach, wszystkie tak tytułuję;) A znaczy to Nails Of The Day:)

    @lidzia007, Yasminella, Lady In Purplee, moher_: Cieszę się, że wam się podoba:) Zdradzę jeszcze, że w moim następnym rozdaniu planuję jakiś lakier Essie i nie zdecydowałam jeszcze jaki kolor to będzie, więc może wybiorę właśnie ten... albo dam Wam samym wybrać w głosowaniu:D

    OdpowiedzUsuń