Obserwatorzy

poniedziałek, 27 czerwca 2011

NOTD: Lovely Crystal Strenght 135

Oto kolejny wesoły kolor w mojej kolekcji. Jedyny lakier Wibo który posiadam. Czemu jedyny tego właściwie nie wiem, gdyż jest naprawdę bardzo dobry.



 Standardowo już zacznę od opakowania. W końcu to pierwsze zawsze się w oczy rzuca. Buteleczka jest bardzo ładna, owalna, bez zbędnych udziwnień. Mieści 12 ml. Nie podoba mi się jedynie naklejka na zakrętce, gdyż według mnie psuje całość. Właściwie... Wspominałam już, że nie znoszę gdy na buteleczce coś jest naklejone? Nie, to wspominam. Nienawidzę, gdy np. nazwa lakieru nie jest wydrukowana tylko naklejona. Zwłaszcza, gdy jest krzywo naklejona...Wtedy aż mnie korci, żeby to oderwać. Dla mnie buteleczka ma być gładka, bez wszelkich fałd spowodowanych źle naklejoną nalepką:P
Jednak wracając do meritum... Naklejka jest "a fe", za to "diamencik" na czubku zakrętki nawet mi się podoba, chociaż na początku wydawał mi się badziewny;)
Pędzelek tego lakieru jest dość cienki, jednak dobrze się nim maluje. Idealnie kryje przy dwóch warstwach, pomimo tego, że ma dosyć rzadką konsystencję. Na powierzchni paznokcia nie tworzy smug ani nie "bąbelkuje", więc nie mam mu nic do zarzucenia. No, prawie nic. Jedyne czego mogę się przyczepić, to fakt, że troszkę długo schnie. Jednak za taką cenę jestem skłonna puścić ten fakt w niepamięć;)







Kolor to czysty, kremowy błękit. Jednak jest to raczej taki "smerfowy" odcień niebieskiego. Nie widzę w nim ani grama innych nut  kolorystycznych. Oczywiście zdjęcie drugie, w świetle, lepiej oddaje kolor:)

6 komentarzy:

  1. Hej zostałaś oTAGowana ! http://lidzia007.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-moje-kosmetyki.html :)

    ---
    Podoba mi się ten smerfowy kolorek :)ładnie wygląda na Twoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten kolorek :D mi się ostatnio podoba wszysto co niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Farfallebelle mam do Ciebie pytanko. Ja robiłaś pod nazwą swojego bloga karty, to powiedz mi jak zrobić ich więcej, a nie tylko stronę główną :) Chciałabym dodać kontakt, albo coś innego. Zerknij na mojego bloga i zobacz, że mam tylko kartkę ze Stroną główną. Nie wiem czemu nie mogę zrobić ich więcej. Pomożesz ? Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobny kolor, ale z innej firmy. I jest to mój ulubiony lakier =)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor :)

    zapraszam do mnie na wzięcie udziału w KONKURSIE ! :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah dziewczyny, słodzicie:* Ale fakt, niebieskie lakiery ładnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń