Obserwatorzy

sobota, 2 lipca 2011

Info o rozdaniu:)

Uroczyście ogłaszam, że moje pierwsze rozdanie dobiegło końca. Naprawdę jestem bardzo mile zaskoczona ilością zgłoszeń. Cieszy mnie Wasze zainteresowanie oraz motywuje do zbierania fantów na nowe rozdanie, które na pewno wkrótce nastąpi, a nagrody będą jeszcze lepsze:)

Tymczasem pragnę ogłosić, że wyniki ogłoszę jutro, czyli 3 lipca. Nagrody wyślę zaś w przeciągu kilku dni od skontaktowania się ze zwycięzcą.
To tyle z mojej strony. Co prawda miała być notka lakierowa, ale jestem tak padnięta, że nie mam sił, by coś bardziej twórczego naskrobać;) Mam nadzieję, że mi to wybaczycie;)

5 komentarzy:

  1. nie mogę się już doczekać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo zmieniłaś wygląd bloga, jeszcze o północy był inny ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. @Maggie: Stwierdziłam, że tamten wygląd był za ciemny i zbyt mało przejrzysty stąd zmiany:) Mam nadzieję, że na lepsze:)

    OdpowiedzUsuń