Obserwatorzy

niedziela, 24 lipca 2011

Mało kosmetyczny mały haul.

Wybaczcie, że miałam taką przerwę w notkach, ale miałam drobny wypadek komunikacyjny i jestem lekko poobijana. Znaczy... mam starty jeden cały bok i stłuczone kolano, więc same rozumiecie: malowanie paznokci i inne takie na razie mi nie w głowie. Aktualnie zajmuję się więc zmienianiem opatrunków i smarowaniem ran maścią, by w końcu przestało mi się z nich wydzielać to nieszczęsne osocze, dzięki czemu przyklejam się do wszystkiego, do czego się tylko da (wybaczcie ten, dla niektórych, lekko obrzydliwy opis). Tak więc możliwe, że moje notki będą przez dwa, trzy dni mniej systematyczne, jednak po tym czasie wszystko wróci do normy. Obiecuję:)

Tak na szybciocha wklejam zdjęcia moich zakupów sprzed kilku dni. Skromne bardzo i właściwie mało kosmetyczne, jednak  mam nadzieję, że takie haule też Was zainteresują. Tak więc czekam na odzew. Jesteście na tak czy na nie?:)



Pędzelki oczywiście kiedyś doczekają się recenzji, jednak póki co z tego do oczu jestem zadowolona, a ten drugi jest beznadziejny. Twardy i gubi włosie niemiłosiernie. Cóż..zobaczymy czy uda mi się coś z niego "wycisnąć";)

11 komentarzy:

  1. Oj, życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :*
    Kolczyki różyczki prześliczne, piszę się na takie biżuteryjne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również życzę szybciutkiego powrotu do zdrowia;)

    śliczna biżuteria;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza biżuteria, ja też jestem za takimi postami ;D
    Zdrowiej :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia Kochana :)

    Oczywiście ja chcę więcej hauli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria świetna, pierwsze kolczyki strasznie mi się podobają, taki vintage.

    OdpowiedzUsuń
  6. szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam odwiedzić sklep diva, bo niedaleko mnie własnie go otworzyli :)
    Podobają mi się te kolczyki w środku :)
    Bardzo ładne!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na recenzje kosmetyków Academie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O właśnie szukam takich kolczyków różyczek:D

    OdpowiedzUsuń