Obserwatorzy

wtorek, 12 lipca 2011

Niedzielne urywki, czyli z czym komponuję lakier OPI - Dutch Tulips...

Nie wiedziałam jak zatytułować ten post. Na pewnym blogu podpatrzyłam prezentowanie lakieru razem z dodatkami/ubiorem do niego. Spodobało mi się to i postanowiłam coś takiego także u siebie zrobić, zwłaszcza, że na razie nie planuję zdjęć całej postaci. Takie urywki natomiast wydają mi się dość interesujące.
Mam nadzieję, że wyrazicie swoją opinię na ten temat i jeśli się Wam spodoba taka forma prezentacji lakieru+ubrań i akcesoriów do niego, wtedy tego rodzaju notki będą się w miarę regularnie pojawiać. Także.. czekam na Waszą opinię, a poniżej prezentuję kilka niedzielnych ujęć z czerwienią oraz czernią w roli głównej.


14 komentarzy:

  1. świetny pomysł ! :) i kolorek lakieru bardzo ładny, a kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny pomysł! mi się kolczyki podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki nieziemskie! i lakier piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są śliczne ;)

    Jak najbardziej ''za'' taką prezentacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, ale ja jednak lubię porządne swatche lakieru, więc jestem za połączeniem tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły pomysł! Masz śliczną bluzkę =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Wam się podoba:) Tak więc obiecuję, że jeszcze posty tego typu się pojawią oczywiście:)
    Porządne swatche Dutch Tulips oczywiście też będą, gdyż jest to jedna z moich ulubionych czerwieni obecnie i należy jej się porządna notka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w kolczykach, cudne... Lakier również śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na prezentację:)
    Podobają mi się te kolczyki powyżej:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, szczególnie torebka i bluzka/tunika:) Chociaż sama nigdy nie dobieram lakieru pod kolor, lubię jak nie pasuje mi do niczego i jest takim 'rozweselaczem':)

    OdpowiedzUsuń