Obserwatorzy

wtorek, 5 lipca 2011

NOTD: Dor nr 6/1 (?)

Dzisiaj post błyskawiczny, ponieważ mam mało czasu, bo zaraz muszę wychodzić do pracy. Tak więc  wybaczcie, że dziś będzie ogólnikowo. Może nawet taka forma się Wam spodoba.



Buteleczka: Gdyby nie to, że ma nierówno przyklejone naklejki byłaby świetna. Tak jest tylko całkiem znośna. Mieści 9 ml.
Pędzelek: Dość cienki, w stylu China Glaze, równo przycięty. Na plus.
Konsystencja: Dość gęsty, ale nie sprawia problemów. Też na plus.
Krycie: Pierwsza warstwa daje już świetny efekt i można by na tym poprzestać, ja jednak jak zwykle mam dwie.
Trwałości nie oceniam, gdyż lakiery zmieniam bardzo często. Jednak z topem dwa dni bez żadnego uszczerbku wytrzymał oczywiście. Cena jak najbardziej korzystna: 3,5 zł na taki lakier to dobra okazja. Minusem jest dostępność.. Znajdziecie go chyba jedynie w małych, osiedlowych sklepikach...


Kolor jest w rzeczywistości odrobinkę jaśniejszy niż na zdjęciu. To ładny brąz z nutami fioletu, które są jednak bardziej widoczne w butelce niż na paznokciu. 
Myślę, że skuszę się jeszcze na jakieś lakiery tej firmy, bo przypadły mi do gustu, a za cenę 3, 5 zł można wypróbować ich naprawdę wiele;)

7 komentarzy:

  1. 3,5zł to naprawdę tanio ;)

    Dla mnie kolor za ciemny, chociaż piszesz, że w rzeczywistości jaśniejszy. Rozejrzę się za nim, a nuż trafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden jedyny raz spotkałam się z lakierem tej firmy - biały kruk na rynku ;)
    Dla mnie kolor za ciemny, ale u Ciebie wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie na rozdanie;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, taki klasyczny i uniwersalny, świetny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ciemny odcień, można by było go jeszcze czymś ożywić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oh. u mnie sa po 2.40 ;d i jest ich bardzo dużo ( w sensie duży wybór kolorów)

    OdpowiedzUsuń