Obserwatorzy

środa, 20 lipca 2011

Paczka od Synesis - Szlachetne kosmetyki!


Wczoraj dotarła do mnie paczka od firmy Synesis i po prostu muszę się Wam nią pochwalić. Wszystko jest tak starannie popakowane, że aż szkoda otwierać. Cieszy mnie taka dbałość o detale, które chcąc nie chcąc też wpływają na samopoczucie człowieka. Dzięki tej paczuszcze ja miałam zapewniony dobry humor przez cały dzień;)
Co warto wiedzieć o tej marce? Po pierwsze: jest to polska marka, a wiadomo, że lepiej wspierać rodzime produkty niż zagraniczne. Poza tym Synesis jako pierwsi w Polsce otrzymali certyfikat Ecolabel. Cieszy mnie także fakt, iż firma ta nie testuje swoich kosmetyków na zwierzętach - ogromny plus. Jeśli zdecydowalibyście się na zakup ic kosmeyków, to paniętajcie, że w dzień urodzin oraz imienin macie prawo do 25% zniżki, co jest naprawdę ciekawą ofertą. Kosmetyki marki Synesis możecie kupić w sklepie stacjonarnym mieszczącym się na ulicy Wiktorskiej 65 w Warszawie. Jednakże Panie z innych terenów Polski (jak i ja) niech się nie martwią - produkty firmy Synesis można kupić także na ich stronie internetowej: synesis.pl .
Koniec mojego gadania, zabieram się do testów, których wyniki opublikuję już wkrótce. Wam natomiast pozostawiam kilka zdjęc przedstawiających produkt, który otrzymałam oraz to, jak starannie zapakowany on był.





Jeszcze raz dziękuję firmie Synesis za możliwość przetestowania ich produktu, a w szczególności pani Marii, która zajmowała się organizacją tejże współpracy.

7 komentarzy:

  1. Miłego testowania :) ja polubiłam ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa opinii o tych produktach:)
    U mnie nowa notka- recenzja Glinki marokańskiej i maski miętowej:)

    http://malinka2709.blogspot.com/2011/07/recenzja-glinka-marokanska-maska.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni tak to pięknie pakują...

    Czekamy na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznałam Ci nagrodę One Lovely Blog Award, szczegóły u mnie na blogu, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię w konkursie One Lovely Blog Award! Więcej informacji i zasady u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń