Obserwatorzy

czwartek, 28 lipca 2011

S.T.A.M.P.S, czyli znaczki zbieram.

Na początku tej notki chcę Was bardzo przeprosić za to, że mnie tyle czasu nie było, oraz że nie odpisywałam ostatnio także na komentarze. Wybaczcie. Przyznaję: perfidnie się obijałam. Jednak teraz obijania się (wszelkiego rodzaju) nadszedł kres. Wracam ze zdwojoną siłą i naładowana pozytywną energią:)
Wszystkim Wam pragnę także gorąco podziękować za życzenia powrotu do zdrowia. Widocznie zadziałały, gdyż jest już o niebo lepiej:)


Skoro już przemieszczanie się nie sprawia mi żadnego bólu, to gdy tylko zobaczyłam, że na moim koncie są ponownie pieniądze czym prędzej pognałam na zakupy. Zegarek był moim priorytetem. Kiedy kilka miesięcy temu zobaczyłam po raz pierwszy zegarki S.T.A.M.P.S., wiedziałam, że muszę mieć chociaż jedną tarczę. A jako że w tym miesiącu nie miałam jakichś większych wydatków przewidzianych, w końcu się zdecydowałam. W dodatku miałam 10% zniżki, więc jakżebym miała nie skorzystać;) Kupiłam dwie tarcze, metalową osłonkę oraz matowy pasek. Cóż powiedzieć.. Jestem nimi zachwycona Tak bardzo, że aż żal mi ich do pracy zakładać;) Czuję, że popadłam w nową manię, którą mojemu portfelowi będzie bardzo ciężko znieść. Mam jednak nadzieję, że to wytrzyma;) Póki co na oku mam jeszcze dwie tarcze, jednak znając życie wkrótce będę chciała więcej... Eh, właśnie tak to się zaczyna;)
Oczywiście zrobiłam moim nowym nabytkom mini sesję zdjęciową, specjalnie dla Was. Poniżej jej rezultaty:)







Cały czas także kompletuję rzeczy na moje kolejne rozdanie. Dziś zawitałam w TkMaxx i oto, co dla Was upolowałam. Mam nadzieję, że się Wam spodoba:)




******************************************
Biorę udział w konkursie sponsorowanym przez  
I mogę wygrać zestaw naturalnych kosmetyków do kąpieli
Szczegóły na blogu:

konkurs trwa do 6 sierpnia

************************************************

17 komentarzy:

  1. Tarcza z kociakiem jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdanie będzie wypasione z tego co widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem w posiadaniu swojego znaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne te STAMPsy, ale mnie by się nie chciało ich zmieniać ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. zostalas oTAGowana :) http://nietylkokosmetycznie.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana: http://impossiblekate.blogspot.com/2011/07/makeup-blogger-award.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tarcza z kotem ! Zakochałam się ! Jejciu, świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana zostałaś nominowana!
    http://kolorwbuteleczce.blogspot.com/2011/07/make-up-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  10. a mogę wiedzieć z jakiej strony zamówiłaś te zegarki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zegraki STAMPS są świetne, mam swój już ponad 2 lata i tylko odrobinę tarcza się starła ;) Ludzie czasem pytają się co ja noszę na nadgarstku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że nie tylko mi się te zegarki tak bardzo podobają:) A tarcza z kotem mnie urzekła od pierwszego spojrzenia:)

    @pierniczkowa, Kate =), zakręcona_: Dziękuję kochane za otagowanie;*

    @charlie: w moim mieście jest stampsowa "wysepka" i tam je kupowałam. Jednak z tego co mi wiadomo w necie można kupić je tutaj: http://www.stamps.eu/pl/home/

    @Katie: Też zauważyłam już, że ludzi dziwią tak wyglądające zegarki, ale mi to całkowicie odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie podobają mi się te zegarki, na razie mogę sobie powzdychać, ale kiedyś na pewno będzie mój! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne! gdzie można takie dorwać? :)

    OdpowiedzUsuń