Obserwatorzy

niedziela, 3 lipca 2011

UWAGA: Wyniki rozdania!!!

Wybaczcie, że tyle to trwało, ale nie miałam zbytnio dziś czasu, a podliczanie głosów i sprawdzanie zgłoszeń jest nieźle czasochłonne... Na przyszłość mam do Was prośbę: sprawdzajcie czy już się do rozdania nie zgłaszaliście, bo wyłapywanie takich dubli jednak zajmuje trochę czasu;) No ale bez zbędnego przeciągania.. Znam już zwycięzcę mojego rozdania. A jest nim:


Kate=)!

Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i zaraz wysyłam maila:) Jeśli nie dostanę odpowiedzi w ciągu pięciu dni, czyli do 8 lipca, będę losować ponownie, co mam nadzieję, że jednak nie będzie musiało nastąpić;)


Wszystkim jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie i liczę, że zostaniecie ze mną na dłużej:)


Poza tym to już kompletuję nagrody na kolejny giveaway i zdradzę Wam tylko, że nagrody będą jeszcze lepsze i ponownie głównie lakierowe...;)

13 komentarzy: