Obserwatorzy

sobota, 23 lipca 2011

Współpraca z Quiz Cosmetics


W przeciągu ostatnich dwóch dni dotarła do mnie paczka kosmetyków do testowania od firmy Quiz. Jej zawartość przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Same zobaczcie jakie smakołyki dostałam:)




Jak widzicie czeka mnie wielkie testowanie. Kilka kolorów lakierów już wstępnie sprawdziłam i jestem zadowolona, aczkolwiek dostrzegłam kilka minusów.Dwa błyszczyki natomiast skradły moje serce i mam nadzieję, że skończą się dopiero wtedy, gdy firma otworzy swój sklep internetowy ( a ma to w planach:D). O cieniach póki co mogę powiedzieć tylko, że są świetnie napigmentowane, jednak na moich powiekach swojej premiery jeszcze nie miały, podobnie zresztą jak i róże.

Lakiery Safari już jakiś czas chodziły mi po głowie, dlatego baaardzo się cieszę, że mogłam otrzymać je do testów. Cieszy mnie to tym bardziej, że w swoim mieście z nimi się nie spotkałam. O pozostałej kolorówce marki Quiz Cosmetics w sumie zbytnio nie słyszałam, więc będę miała okazję ją ocenić bez posiadania już na ich temat w pewien sposób ukształtowanej opinii. Jednakże zapewniam Was, że moja recenzja będzie szczera i obiektywna. Nie będę owijać w bawełnę i mydlić Wam oczu. Nie na tym moja rola polega:)
Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o firmie oraz zobaczyć jak szeroką gamę produktów posiadają (przyznaję, że ja dotychczas kojarzyłam ich tylko z lakierów) zapraszam na stronę firmy: http://quiz.pl/.

Firmie Quiz Cosmetics oraz pani Ani serdecznie dziękuję za udostępnienie mi kosmetyków do recenzji oraz miłą atmosferę współpracy:)

14 komentarzy:

  1. ooo super :) gratuluję współpracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna paczka:) gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super paczka:)
    http://nk-naturalkiller.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 2 lakiery z Safari, jeden jest bardzo okej, drugi zgęstniał tak, że nawet po dolaniu zmywacza nie byłam w stanie nic z nim zrobić, więc wylądował w koszu. Mam nadzieję, że te Ci się dobrze sprawdzą ;)

    + rany, jak ja Wam lakierów zazdroszczę c;

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo sobie chwalę lakiery z Safari a moja siostra błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) ja widze, że oni wysylaja to samo teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeden lakier z Safari, jednak jest tak gęsty, że ma u mnie minus, także czekam na twoje recenzje, by wiedzieć na który się skusić, a na który nie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje, zazdroszczę kolekcji lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś napisać u mnie w komentarzu na blogu w jaki sposób nawiązałaś współpracę z tą firmą?

    OdpowiedzUsuń
  10. @lidzia007, splątane słuchawki, Malwina, Na Krawędzi, YoAnka, jjjustii, Yasminella: Dzięki wielkie:* Też mi się ta paczka bardzo podoba i się cieszę w z tej współpracy:)

    @Dominika: Jeden już właśnie przetestowałam i stwierdziłam, że jest straaasznie gęsty. Troszkę źle się nim przez to mi malowało... Jednak zobaczę jak inne się sprawują pod tym względem:)

    @merczens: Oj, błyszczyki to ja też już pokochałam:D

    @ISTNY PARADOKS: Właśnie chyba na pierwsze malowanie wybrałam też takiego gęstniaka, więc "znam Twój ból";)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam 2 lakiery z safari i nie byłąm zadowolona :( długo schły i słabe krycie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna paczka, przydadzą się bliższe recenzję, jeśli w końcu zdecydują się na otwarcie sklepu internetowego :)

    OdpowiedzUsuń