Obserwatorzy

niedziela, 21 sierpnia 2011

Essie - Glamour Purse

Zaczynam coraz bardziej lubić lakiery Essie. Ten lakier zdecydowanie uplasował się w gronie moich ulubieńców.



Lakier ten jest już w nowej buteleczce i ma nie 15 ml, a 13,5ml. Poza tym wszystko pozostało bez zmian. Pędzelkiem Essie naprawdę dobrze mi się operuje, lakier szybko schnie, a kolor jest z kategorii "moich odcieni";) Już dwie warstwy wystarczą do świetnego krycia, co mnie zaskoczyło, bo byłam przygotowana na to, że jak w poprzednich moich Essiakach, będę potrzebować do tego aż trzech warstw. A tu takie miłe zaskoczenie. Jedynym jego minusem, który dostrzegam jest jego cena i dostępność. Swój egzemplarz zakupiłam, jak zawsze, na Ebay'u za ok. 25 zł. Pewnie wkrótce pojawi się też na Allegro, jednak podejrzewam, że wtedy jego cena wraz z przesyłką będzie wynosić koło 40 zł....



Jego prawdziwy kolor wierniej oddaje pierwsze zdjęcie. Według mnie to taki chłodny odcień brązu, w którym momentami widoczne są szare tony. Takie kolory zdecydowanie należą do moich ulubieńców i świetnie się czuję mając je na paznokciach. Szkoda tylko, że już powoli kończą mi się możliwości kupowania tego typu lakierów, bez ryzyka zdublowania koloru...

18 komentarzy:

  1. Fajny ten szary brąz- super na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie kolory. Na jesień będzie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają takie kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor :) Idealny na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się tak średnio podoba ;) brązuch taki przeciętny, niczym się niewyróżniający. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor! Czy lakiery tej firmy warte są poszukiwać na e-bayu? Ile Ci się trzyma na paznokciach? (:

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://dianuseeek-nail-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek :) Szkoda tylko, że Essie albo mało dostępne, albo drogie >_<

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, jesień się zbliża więc będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. ;)
    Chciałabym poinformować o nowym początku mojego bloga. Zapraszam na nowy post. Pozdrawiam serdecznie!
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    + przepraszam za SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się, zostałaś otagowana:)
    http://feriabarw.blogspot.com/2011/08/tagowy-post-nadrabiam-zalegoscip.html

    OdpowiedzUsuń
  12. @kocia puderniczka: Właśnie takie pozornie niczym się nie wyróżniające lakiery są moimi ulubieńcami. Wszelkie brązy i beże to ja kupuję wręcz nałogowo nie zważając, że już zaczynają mi się powtarzać;)

    @dianuseeek: Według mnie są jak najbardziej warte uwagi. U mnie na paznokciach trzymają się po 4-5 dni, co w moim przypadku jest sporym wyczynem. Jednak przyznaję - rzadko kiedy kupuję lakiery ze względu na trwałość, gdyż często zmieniam kolory na paznokciach. Poza tym wiadomo... U jednych lakier się będzie trzymał świetnie, u drugich już następnęgo dnia nie będzie się nadawał do pokazania się ludziom. Ja mam tak z lakierami China Glaze... Niestety, już następnego dnia potrafią mi odprysnąć... Będę musiała je przetestować na innych bazach...

    @hatsu-hinoiri: Na ebayu duuuży wybór jest i cenowo też wychodzą w miarę znośnie. Jednak fakt, gdybym miała się ograniczać jedynie do Polski to nie dość, że byłabym bankrutem, to jeszcze byłabym sfrustrowana małym wyborem kolorów;)

    @annawanna: Bardzo dziękuję kochana za taga:*

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kolorek, mam coś podobnego z Miss Sporty i nosi mi się go dobrze szczególnie zimą.

    OdpowiedzUsuń