Obserwatorzy

sobota, 6 sierpnia 2011

Neonowy pomarańcz od Safari

Dziś zaczynam serię recenzji lakierów do paznokci, które otrzymałam od firmy Quiz do przetestowania. Na pierwszy ogień idzie kolor, który zdecydowanie wybijał się na tle całej paczki, wręcz raził w oczy. Mowa oczywiście o neonowym pomarańczu...


Buteleczka: Całkiem zgrabna, jednak jako że nie znoszę zwierzęcych motywów, to nakrętka mi się kompletnie nie podoba i wolałabym, żeby była po prostu czarna. Jednak rozumiem, że nawiązanie do nazwy serii musi być;) Mieści 12 ml.
Pędzelek:Normalnych rozmiarów, ani nie za wąski, ani nie za gruby. Równo przycięty.
Konsystencja: Lakier jest dość wodnisty, jednak nie wylewa się na skórki.
Krycie: Do całkowitego krycia potrzebne są dwie warstwy.
Schnięcie: Przeciętne, jednak jak wysycha to już na amen, że nic nie jest w stanie go ruszyć.
Cena: około 3 zł.
Dostępność: Póki co kiepska. W moim mieście się z nimi nie spotkałam wcale. W innych miastach są, ale też czasami ciężko jest je trafić. Jednak, nie oszukujmy się, z lakierami marek, które nie występują w sieciówkowych drogeriach, zawsze napotyka się problem tego typu. Wkrótce jednak z dostępnością tego lakieru problemu może już nie być, gdyż firma planuje otworzenie sklepu internetowego, co mnie osobiście bardzo cieszy.



Ten lakier Safari to po prostu neonowy pomarańcz. Niesamowicie rzuca się w oczy. W dodatku zauważyłam że nie jest stricte błyszczący, a odrobinę satynowy. Nie wiem do końca jak to opisać, ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi;) Muszę przyznać, że kolor mi się podoba. Po raz kolejny, podoba mi się, ale na kimś, nie na sobie. Zdecydowanie neonowe kolory nie są dla mnie, jednakże cieszę się, że akurat taki odcień otrzymałam, ponieważ zawsze się przyda, gdy najdzie mnie ochota na bardziej szalony kolor paznokci niż zazwyczaj:)

17 komentarzy:

  1. bardzo fajny neonowy kolorek, w sam raz na imprezę lub sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny:)
    ja bardzo lubie lakiery Safari:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Co tam u Cb. ?
    Mam pytanie, w jaki sposób płaciłaś na Victoria's Beauty ? Pytam, ponieważ chcę złożyć zamówienie.

    A lakier śliczny :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka lakierów z tej serii i jak dla mnie są średnie.. Ten kolor co prezentujesz jest jak dla mnie ciut za neonowy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten kolor i go lubię, nieźle daje po oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię na lato takie kolory co dają po oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolor, taki trochę plastikowy - jak najbardziej mi się podoba :)
    mam nadzieję, że otworzą sklep online, bo lakiery całkiem fajne a dostępność żadna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek
    ale nie przepadam za lakierami tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba go mam i u mnie odprysl po 24h jak i sie dziwnie pomarszczyl. Mam 4 inne lakiery Safarii i sa zdecydowanie lepsze niz neonowka ktora ostatnio kupilam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahah! Teraz rozbawię wszystkich: Lakiery Safari są ogólnie dostępne a przynajmniej w Lublinie. Wystarczy jakiś straganik z podróbami kosmetyków i niskobudżetowymi mazidłami i już wiesz, że na pewno je tam znajdziesz. Takich lakierów polecam szukać na bazarkach a nie w sieciówkach

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez mam ten kolorek :D Takze uwazam ze takie kolory nie są dla mnie, ale co tam - są wakacje, trzeba szalec z kolorkami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się neony ale rzadko chcę je mieć na swoich pazurkach. Kiedyś myślałam, że Safari ma takie tanie podróbki lakierów ale zmieniłam zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. @Kinga, zakręcona_, Atina, Paramore, Malwina: też mi się podoba, ale do neonów nie jestem przekonana i pewnie sama bym sobie takiego lakieru o takim kolorze nigdy nie kupiła;)

    @Zapominalska5: Z tego co pamiętam to płaciło się tam robiąc przelew bankowy, ale to było już dawno i szczerze mówiąc to niezbyt pamiętam;)
    A u mnie nic takiego.. Dużo rzeczy do zrobienia, a czasu mało;/

    @dodsab: Póki co z tych co testuję to jestem zadowolona, jednak jeszcze może się to zmienić;)

    @M: też lubię, ale na czyichś łapkach, nie na swoich;) Chyba jestem za mało odważna na neony;)

    @adrianna: też liczę na ich sklep internetowy, bo od ich błyszczyków się uzależniłam i nie wiem co pocznę jak mi się skończą...

    @ninnette: Wiadomo, nie każdemu te lakiery pasują:) Jednak fajnie, że firma wypuściła na rynek serię neonową, bo niewiele firm na polskim rynku ma taką w swoim asortymencie. A szkoda;)

    @Dominika: U mnie się ładnie trzymał dwa dni, a potem go zmyłam. Jednak wiadomo, że czasami każdej firmie zdarzają się jakieś buble...

    @Amanda: Wiadomo, takich lakierów w sieciówkach nie doświadczysz.. Jednak ja lakierów Safari szukałam u siebie w wielu miejscach: małych sklepikach osiedlowych, na bazarkach itd. i nigdzie nie znalazłam...

    @YoAnka: Też jestem takiego zdania. Trzeba szaleć, ale mi się ciężko przełamać czasami;)

    @jjjustii: Ja markę Safari przez blogi poznałam, więc od razu wiedziałam z czym mam do czynienia, jednak gdyby nie to pewnie też miałabym takie zdanie, jak Ty na początku;)

    OdpowiedzUsuń
  14. farfallebelle, powiem Ci szczerze, że opakowania Safari są dla mnie koszmarne, te motywy zwierzęce wręcz mnie odrzucają... kolor jest bardzo optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam fluo żółty, chyba sprawię sobie też ten pomarańcz:)
    Fotki i opis żółtego safari u mnie na blogu - http://homemadecoconutliquor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń