Obserwatorzy

czwartek, 25 sierpnia 2011

Nowa współpraca



Śpieszę się z Wami podzielić radosną nowiną. Nawiązałam nową współpracę - tym razem z firmą Hean. Wczoraj dotarła do mnie paczuszka, której zawartość bardzo mnie ucieszyła. Jestem bardzo ciekawa jak kosmetyki tejże firmy będą się w moim wypadku sprawować, gdyż dotychczas słyszałam o nich same superlatywy. Wiadomo, jak zawsze najbardziej zaintrygowana jestem lakierami do paznokci oraz, o dziwo, cieniami do powiek. Testy rozpocznę już wkrótce i na bieżąco będę Was informować o ich wynikach:)

A teraz pochwalę się zawartością paczki:


  • błyszczyk Colour Obsession - 41 Delicate Mousse
  • błyszczyk Colour Obsession - 46 Fantasy Rose
  • limetkowy lakier nr 495
  • czerwony lakier nr 453
  • wypiekany cień do powiek nr 282 Sparkle Night
  • wypiekany cień do powiek nr 284 Turquise

Czego z tejże paczki jesteście najbardziej ciekawe?:)


****
Na koniec pragnę Was zachęcić do odwiedzenia strony http://centaurus.org.pl/, gdzie trzy konie czekają na ratunek. Pamiętajcie: każdy grosz w tym wypadku jest na wagę złota.

23 komentarze:

  1. gratuluję współpracy !
    świetne rzeczy otrzymałaś :P
    ciekawa jestem lakierów;d

    OdpowiedzUsuń
  2. matko, na który blog sie nie wejdzie to ten hean się panoszy.... ;] niemniej jednak...- zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo dostałyśmy identyczną paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :)
    W ostatnim czasie wszędzie są zapowiadane recenzje tej firmy, a ja za każdym razem powtarzam- chcę lakierów na pierwszy ogień! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :)
    Ja jestem bardzo ciekawa cieni - już jakiś czas temu dostałam od nich paczuszkę z 2 błyszczykami(1 to również był delicate mousse) i 3 lakierami do paznokci i napisałam już recenzje(jeszcze tylko 1 lakier mi został do opisania ;P) , także jedynie jestem ciekawa,czy Twoja opinia pokryje się jakoś z moją..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O super ja jestem ciekawa tych błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam identyczną paczkę niestety mój turkusowy cień jest uszkodzony :((( ciekawa jestem twoich opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe identyczne paczuchy mamy ;D Gratulejszyn ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam dokładnie te same kosmetyki :). Najbardziej spodobały mi się błyszczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam dużo dobrego o tych błyszczykach, czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) Widzę, że jesteś kolejną osobą która dostała zestaw od Hean, szkoda tylko że wszystkie dostajecie te same zestawy kolorów :P

    Mi podobają się błyszczyki, jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, mam takie pytanko, dostrzegłam u ciebie notkę o lakierze Ciate i mogłabyś mi zdradzić, gdzie go zakupiłaś?:);*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy. dostałam tez te cienie oraz błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko chyba do ciebie doszła nieuszkodzona paczka : D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy :) Błyszczyki zapowiadają się ciekawie, kojarzą mi się z Burjois... :>

    OdpowiedzUsuń
  16. lakiery wyglądają na fajne :]

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję współpracy :-)
    czekam na recenzje lakierów i błyszczyków ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje współpracy, i jednoczośnie pochwalam inicjatywe bloga, na który trafiłam pierwszy raz:)
    P.S. właśnie taka ,,limetka" zdobi teraz moje paznokcie. Innej firmy, ale z koloru jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. moj cien byl rozwalony niestety :(

    OdpowiedzUsuń