Obserwatorzy

środa, 24 sierpnia 2011

Safari nr 101

Dziś przedstawiam kolejny lakier, który otrzymałam do testów od firmy Quiz Cosmetics. Jest to zdecydowanie mój "numer jeden" jeśli chodzi o wszystkie lakiery z serii Safari...


Tak jak w przypadku poprzedniego lakieru z serii Safari, którego opisywałam, tak i tutaj nie mam się zbytnio do czego przyczepić pod względem "komfortu użytkowania". Ma odpowiednią konsystencję, nie tworzy smug, kryje całkowicie po dwóch warstwach, schnie w normalnym, przeciętnym czasie. Spisuje się więc znakomicie.



Muszę przyznać, że ten kolor mnie urzekł. Jest cudowny i chociaż myślałam, że mam już kilka lakierów w podobnych barwach, to jednak nie przypomina mi żadnego lakieru, który mam w swojej kolekcji. Ciężko mi opisać ten kolor. To coś między zielenią a niebieskim. Myślę, że odcień tego lakieru wpisywałby się w szeroko pojęte hasło "mięta";) Dla mnie jednak jest to bardziej kolor morski, gdyż kojarzy mi się z pięknymi, krystalicznie czystymi wodami oceanów, okalającymi jakąś rajską wyspę. Ach, idzie się rozmarzyć...:)


Postanowiłam też na jednym paznokciu przetestować lakier China Glaze - Atlantis i muszę przyznać, że efekt mnie powalił. Według mnie to idealne połączenie,a Atlantis jest świetnym akcentem, który może urozmaicić codzienny, monotonny manicure. Oczywiście pełne możliwości Atlantisa (a wierzcie mi, w pełnym słońcu jest zachwycający) pokażę w odpowiednim dla niego czasie:)

23 komentarze:

  1. śliczny odcień, pomimo że nie lubię niebieskości na paznokciach, to ten naprawdę mi się podoba. Akcent na serdecznym pazurku też fajny, też tak robię jak mam gładkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, a z Atalntis wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ost byłam w hurtowni tych lakierkow i maja tyle kolorow, ze glowa boli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię lakiery Safari, a ten ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jakieś nieszczęście do lakierów Safari, każdy mi odpryskuje bardzo szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te lakiery przede wszystkim za ogromny wybór kolorów. Niestety co do trwałości to bardzo szybko odpryskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolorek i te lakiery sa fajne i niedrogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, faktycznie, niby jak wiele innych, a wyjątkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten lakier i nie mam do niego zastrzezen

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie przemawia do mnie ten lakier z China Glaze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny kolor, taki 'brudny' morski :) a ile trzyma się na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra mówi na ten kolor "dziobakowy" od koloru Pepe Pana Dziobaka z Kreskówki Fineash&Ferb.

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio miałam okazję używać tych lakierów. Byłam w szoku bo był to kolor czarny. jedna warstwa wystarczyła aby zupełnie pokryć paznokieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor, a z tym brokacikiem to już w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś otagowana!: http://drugastronalusterka.blogspot.com/2011/08/tagowa-mania.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie kolory! dziś mam na sobie właśnie miętowy ;-)
    jak również w notce dodane! :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. @dianuseeek: Szczerze mówiąc to jeszcze nie miałam okazji go pod tym względem dokładnie sprawdzić, gdyż bardzo często zmieniam kolor paznokci. Jednakże dwa dni bez żadnego uszczerbku wytrzymał, więc myślę, że może z cztery dni dałby radę;)

    @lady_flower123: A, chyba wiem o którą postać chodzi:) Faktycznie, kolor jest bardzo podobny. aczkolwiek Pepe jest bardziej zielony:D

    @Magdalena: O, właśnie czarmy też dostałam do testów i jestem ciekawa czy u mnie pokryje równie dobrze jak u Ciebie. Mam nadzieję, że tak:)

    @tusia13pl: Dziękuję kochana:*

    OdpowiedzUsuń