Obserwatorzy

czwartek, 18 sierpnia 2011

Safari nr 102

Oto przedstawiam lakier, którym jestem w pełni zachwycona. Uwielbiam go, chociaż taki rodzaj błękitu nie jest do końca "mój".






Nie mam się co rozpisywać. Ten lakier odpowiada mi pod każdym względem. Konsystencja jest wprost idealna, krycie przy dwóch warstwach również. Nie mam się czego przyczepić.



Safari nr 102 to jasny błękit. Nie jest jednak jakiś zbytnio rozbielony. To po prostu piękny lakier w kolorze nieba, o. Najwierniej kolory są oddane na drugim zdjęciu. Z tego lakieru się niesamowicie cieszę, gdyż pewnie sama nie zwróciłabym na niego uwagi.. A byłaby to wielka strata, bo kolor jest cudny.


PS1. Jeśli macie gdzieś w pobliżu drogerię Rossmann, w której zlikwidowano szafę Essence, to lećcie czym prędzej sprawdzić czy na jej miejscu nie ma koszyczków z produktami tejże firmy w świetnych cenach. Mi udało się dziś właśnie trafić na owe koszyczki i dzięki temu zakupiłam szminkę w odcieniu All About Cupcakes oraz błyszczyk Stay With Me w odcieniu Trendsetter. Każdy produkt kosztował mnie dokładnie 3,99 zł, co według mnie jest ofertą, z której aż grzech nie skorzystać;)

PS2. Postanowiłam zrobić spis moich wszystkich lakierów i umieścić nazwy ich wszystkich w odpowiedniej zakładce na blogu. Wydaje mi się to fajnym rozwiązaniem, dzięki któremu będę wiedziała, który lakier mam w pierwszej kolejności zrecenzować, gdyż cieszy się np. dużym zainteresowaniem. Dajcie znać jakie macie zdanie na ten temat:)
Zdradzę Wam także, że aktualnie jestem w lakierowym niebie, gdyż dotarły do mnie długo wyczekiwane dwa lakiery Essie z ich najnowszej kolekcji - Carry On. Dodatkowo w tym tygodniu listonosz przyniósł mi także dwa nowe kolory China Glaze, także z ich najnowszej kolekcji - Metro. Wiecie już więc, co w pierwszej kolejności się pojawi na blogu;)

26 komentarzy:

  1. Ładny kolor :)
    Właśnie czekam na lakiery China Glaze z Metro :D Ciekawa jestem, na które się skusiłaś ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutki kolor ale widać na paznokciu, że jest gruba wartstwa

    OdpowiedzUsuń
  3. ale w sumie bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba sobie dziś taki kupię :>

    Zapraszam an post do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor :)
    Czekam na nowości :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor piękny, ale ja nie byłam zadowolona z tych lakierów. :(
    Bardzo szybko wysychały w buteleczce, kruszyły się. Miałam ich kilka i za każdym razem to samo. Chyba jakaś pechowa jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny, przyjemny błękit. Całkiem jak włoskie niebo nad Rzymem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. każdy tak zachwala te lakiery Safari, będę musiała wypróbować na sobie;) ładny błękit, ale ja gustuję w bardziej granatowych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. 3.99? To jak za darmo :) Gratuluje takiej zdobyczy :)
    Piękny kolor naprawde piekny :) Co do wysychania w buteleczce jak pisze kolezanka wyzej w komentarzu, to wystarczy dodac troche wody utlenionej i po sprawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajny ten niebieski :) W moim pobliskim Rossmannie w ogóle nie ma szafy Essence:< Także likwidować nie mają co :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam lakier z tej serii, tyle że mój niebieski jest wiele jasniejszy niż ten:) Baaaaardzo go lubię, ale na stopach :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena tak kusząca, że muszę się rozejrzeć za Safari w swoim mieście.

    OdpowiedzUsuń
  14. @hatsu-hinoiri: Zamówiłam City Siren i Street Chic. Nieważne, że brązów mam już kilkanaście:P Ten musiałam też mieć;)

    @Chanel: Warstwa właśnie nie jest gruba:) Na zdjęciu światło tak pada, że faktycznie tak to wygląda i pewnie bym pomyślała, że to co najmniej trzy warstwy;)

    @Aguteńka: Właśnie jestem ciekawa jak będą się zachowywać z biegiem upływu czasu i mam nadzieję, że nie będą jakoś błyskawicznie gęstnieć... Zobaczymy czy okaże się, czy też jestem pechowa;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nazwałabym go grecki niebieski :)bardzo przyjemny :)
    u mnie w Rossmanie nigdy nie było Essence :/ ale dobrze, że mam też Naturę... :)]

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor :D
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Essence w Rossmannie? Z tego co wiem, to w Naturze są szafy. Lakier piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś spotkałam lakiery Safari na targowisku, ale się nie skusiłam. Myślałam, że będą do niczego, szczególnie patrząc na cenę (3zł). Teraz strasznie żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny, wakacyjne kolorek! Zapraszam do komentowania mojego bloga, a jeżeli treść Cię zainteresuje do obserwowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudo! po prostu przepiękny kolorek:D

    zapraszam na rozdanie!
    http://topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ten kolor podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń