Obserwatorzy

wtorek, 9 sierpnia 2011

Safari nr 104

Oto trzeci lakier Safari, który wybrałam do recenzji. Po raz kolejny odsyłam do pierwszego posta w którym dzieliłam się moimi uwagami co do pewnych niezmiennych w całej tej lakierowej kolekcji czynników (KLIK)


Niestety nie byłam w stanie zrobić zdjęcia numerku tego lakieru, gdyż już on się starł. Dobrze więc, że od razu gdy paczkę dostałam, zapobiegawczo spisałam sobie numery wszystkich lakierów:)
Konsystencja: Lakier jest strasznie gęsty. Przyznaję, że jego nakładanie nie było super przyjemne, jednak nie tworzy smug i dość równomiernie się pomimo tego rozprowadza, więc jestem mu w stanie to wybaczyć;)
Krycie: Dwie warstwy wystarczają w zupełności.
Schnięcie: Nie odstaje pod tym względem od innych lakierów - kilka minut i wysycha na amen.


Różowych lakierów do paznokci w mojej kolekcji było dotychczas tyle, co kot napłakał, bo uważałam, że róże nie pasują mi kompletnie. Powoli się jednak do nich przekonuję. Ten lakier to dość mocny róż, który w zestawieniu z niewłaściwymi dodatkami i ubraniami może wyglądać kiczowato. Według mnie to kolor na który trzeba uważać,  bo łatwo można  przesadzić. Jednak mi bardzo przypadł do gustu (o dziwo!) i lubię nosić go po prostu do czarnego topu i jeansów, bo według mnie w tak prostym zestawieniu prezentuje się najkorzystniej:)
 

17 komentarzy:

  1. A ja mam w swojej kolekcji za to mnóstwo róży! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny różyk! Ale zgadzam się - w nieopdowiednim zestawieniu róż bywa kiczowaty, aż do bólu

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam to samo z różowymi lakierami, aczkolwiek ostatnio coraz bardzo się do nich przekonuję. ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie mocne róże na pazurkach i ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. róż fajnie wygląda na paznokciach - ale właśnie najkorzystniej do czarnych ubrań. W bieli czy (omójboże) w różu wygląda strasznie kiczowato
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny kolor. I noszę go właśnie do zwykłych T-shirtów (niezbyt kolorowych) i dżinsów. I wygląda mega! Dodaje ubiorowi fajnego charakteru i najak kojarzy się z barbie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do takich stylizacji jak piszesz świetnie się nadaje, czasem każda dziewczyna chce mieć taki cukierkowy róż u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, do odpowiedniego stroju jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Na pewno kupię jakiś z tej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ oni mają żywe kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w moim mieście lakiery z tej serii są wszedzie, ogolnie podobają mi się bo mają ogromny wybór kolorów , a cena sama namawia do kupna ;)

    OdpowiedzUsuń