Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2011

Safari nr 8

Stało się: popadłam w istną czerwieniomanię. Zauważyłam że od jakiegoś czasu sięgam po czerwone lakiery nawet częściej niż po beże czy brązy. To stanowczo dowodzi tego, że obecnie u mnie trwa "sezon na czerwone". Okaże się na jak długo. Tymczasem przedstawiam kolejny lakier firmy Quiz Cosmetics, który, co nikogo dziwić nie powinno, jest oczywiście w "kolorze miłości";)


Po początkowych kłopotach z formułą niektórych lakierów Safari, te które obecnie testuję, zdecydowanie mi odpowiadają pod każdym względem. Łatwo się rozprowadzają, dobrze kryją, nie są zbyt gęste czy wodniste. Są takie w sam raz. Ten lakier oczywiście również taki jest. Mogłabym się jedynie przyczepić do tego, że nie schnie błyskawicznie, jednakże mieści się pod tym względem w normie. Na paznokciach nosiłam go 3 dni i przez ten czas był nietknięty, co przy mojej pracy uznaję za spory wyczyn.


Kolor tego lakieru to czysta czerwień, w której ja nie dostrzegam żadnych innych nut. Na pierwszym zdjęciu (przynajmniej na moim komputerze) wydaje się, że ta czerwień ma nutę pomarańczu, jednakże w tym wypadku wcale tak nie jest. Dlatego też zdjęcie drugie najlepiej obrazuje jego kolor. Wydaje mi się, że taka klasyczna czerwień przyda się w każdym lakierowym kuferku;)


PS. Wybaczcie słabą składnię tekstu, ale dziś byłam wyjątkowo zabiegana, więc mój mózg pada z wyczerpania i nie pracuje już na najwyższych obrotach;)

25 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, rzeczywiście :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczne czerwone pazurki :D Ładny kolor, u mnie na pierwszym zdjęciu pomarańczowej nuty nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny wisienkowy kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, jednak do mnie nie bardzo pasuje, bo mam bladą karnację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwień na paznokciach zawsze wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie kolory :)


    PS Brakuje jedynie 3 obserwatorów, aby rozpoczął się u mnie na blogu konkurs.
    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tez ost kupilam sobie czerwony lakier i jest cuudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor, mam bizka na punkcie czerwonych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham czerwienie!

    zapraszam na rozdanie do mnie
    http://guinessi.blogspot.com/2011/08/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyczna czerwień - najlepsza:)

    zapraszam do mnie.
    looklikemylove.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny odcień czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż.. czerwone lakiery się widocznie mało komu nie podobają:D I bardzo dobrze, dziewczyny, bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. safari sa the best :) za taka cene takie piekne kolory nawet ta trwalosc nie odstrasza, sliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też mam sezon na czerwień, ale to zazwyczaj początek wiosny :) pierwsze ciepłe dni i paznokcie mi czerwienieją :)

    OdpowiedzUsuń