Obserwatorzy

czwartek, 1 września 2011

Essie - Very Structured

Oto jeden z niewielu lakierów, który mnie kolorystycznie troszkę zawiódł i dowód tego, że czasami warto poczekać na więcej swatchy lakierów z najnowszych kolekcji....


Pod względem jakościowym ten lakier mi bardzo odpowiada. Świetnie się nim maluje, ma odpowiednią konsystencję i daje bardzo dobre krycie już przy pierwszej warstwie. Ten lakier, jak wszystkie inne z nowych kolekcji firmy Essie, ma 13,5 ml, a nie 15. Dla mnie to jednak nie stanowi żadnego problemu, gdyż liczę się z tym, że ciężko mi go będzie zużyć do końca...


Po raz pierwszy pokazuję Wam chyba zdjęcia lakieru z jedną warstwą, chociaż trochę jednowarstwowców w swojej kolekcji mam. Jednak nie zawsze mi ta jedna jedyna warstwa dobrze wychodzi;) Tutaj efekt mi się wydaje ok.. Jedynie na palcu wskazującym dostrzegam rażące prześwity... Tak więc nie jest źle, a wręcz jest bardzo dobrze. Teraz może słów kilka o tym, dlaczego mnie ten kolor rozczarował.. Ano dlatego, iż myślałam, że będzie to taki rdzawy, rudo-brązowy lakier... Na moich rękach to jednak głównie brąz z lekkimi rudawymi nutami. Takiego odcienia ani mu podobnego w swojej kolekcji jeszcze nie miałam, więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszła. Jednak moje poszukiwania pięknej "rdzy" są wciąż w toku....


PS. Swoją drogą.. Widziałam w H&M lakier, który w butelce wygląda na tenże pożądany przeze mnie kolor. Nazywa się Looks Great on You. Jeśli miałyście z nim styczność to proszę, dajcie znać czy to faktycznie taki piękny rudy odcień na paznokciach... W ogóle.. nigdy nie miałam lakieru z H&M, a kusi mnie żeby sobie sprawić, więc dajcie znać czy warto, bo ceny to takiej niskiej to one nie mają;)

11 komentarzy:

  1. Tak średnio podoba mi się ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie się prezentuje, na pierwszym zdjęciu jest taki ... mleczno czekoladowy, jak Milka :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno mi nawet określić ten kolor, ale wiem, że w buteleczce podoba mi się zdecydowanie bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bez obrazy, ale jest ohydny i nie powiem czym przypomina tym swoim kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  5. W buteleczce o wiele lepiej wygląda niż na paznokciach, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kupiłam ostatnio lakier w kolorze rudym, tyle że brokatowy. Niestety trzy warstwy to minimum, na stopach wyglądał okropnie, teraz próba na dłoniach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ej nie jest tak źle na jesień kolor idealny ;)

    +dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam firmę Essie :)) ale ten kolor nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor średnio mi się podoba, taka nutella :)

    OdpowiedzUsuń