Obserwatorzy

poniedziałek, 19 września 2011

OPI - From A to Z-urich

Zdecydowanie czerwone lakiery teraz święcą triumfy wśród wszystkich moich lakierów. Oto kolejny czerwony nabytek z mojej kolekcji. Przy okazji to jeden z moich najnowszych lakierów,w którym zakochałam się już jakiś czas temu po zobaczeniu go u Lady In Purplee. Właściwie to jestem tym kolorem zachwycona nawet tak samo jak ona;)


Już nie raz, nie dwa mówiłam o tym, że OPI jest moją ulubioną firmą do paznokci ( od jakiegoś czasu depcze mu po piętach Essie) i ten lakier utwierdza mnie w przekonaniu, że upodobałam sobie właściwą firmę. Nie miałam żadnego problemy z aplikacją, dwie warstwy świetnie kryją, szybko wysycha. poza tym, co na zdjęciu średnio widać, lakier niesamowicie się błyszczy. Tak więc po raz kolejny OPI mnie nie zawiodło.


From A to Z-urich to dość ciemna, stonowana czerwień z domieszką różu i fioletu. To trochę taki buraczkowy kolor. Według mnie jest niezwykle elegancki i idealnie pasuje na sezon jesienno-zimowy. Dlatego też myślę, że będzie to najczęściej używana przeze mnie czerwień w tym sezonie ( w letnim była to różowawa czerwień o nazwie Dutch Tulips).

20 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny kolor. Sama bym taki chciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten lakier :) jeden z moich ulubiencow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podobny kolor, ale niestety nie był on dla mnie. Źle się czułam mając go na paznokciach..

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podchodzi mi ten odcień, wolę jaśniejsze czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier właśnie do mnie leci :))) Dobrze wiedzieć, że na żywo jest równie fajny, jak w moim wyobrażeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolorek! Taki do wszystkiego, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor w sam raz na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy kolor :) podoba mi się o wiele bardziej niż klasyczna czerwień :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny!:) klasyczny. ale mam wrażenie, że pełno odpowiedników na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo jak go nie kochać?! :D Zurich jest po prostu przepięknym lakierem i trzeba właśnie go na żywo zobaczyć żeby w pełni docenić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na prawdę bardzo mi się podoba. Lubię taką głęboką czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, bardzo elegancki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! <3 Może kiedyś go zdobędę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w domu mnóstwo podobnych odcieni, moja mama jest zwolenniczką takich kolorów na paznokciach :)
    ja wolę trochę jaśniejsze, bardziej krwiste odcienie czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń