Obserwatorzy

poniedziałek, 12 września 2011

Uwaga: nowa zwyciężczyni w rozdaniu!!!

Jako że HaloGosza nie zgłosiła się do mnie po odbiór nagrody nie pozostaje mi nic innego jak wyłonić nową zwyciężczynię. Trochę szkoda... No ale cóż, widocznie tak miało być. Mam nadzieję, że nowo wylosowana przeze mnie osoba tu zagląda i tym razem się ze mną skontaktuje. Nie przedłużając... Rozdanie wygrywa....


 Malwina!

Zwyciężczynię bardzo proszę o kontakt ze mną poprzez maila: farfallebelle@gmail.com. Na maila czekam do 15.09. Jeśli znów po tym czasie nie otrzymam żadnej wiadomości od wylosowanej osoby, będę losować po raz kolejny. I tak aż do skutku;) Jednak mam nadzieję, że nie będzie to konieczne:)



PS. Ach, weekend powypłatowy to istny szał zakupowy.. Jednak uległam najnowszej paletce Sleeka, popadłam w totalną stampsmanię, gdyż kupiłam kolejny znaczek, a czwarty sobie "zaklepałam" a w dodatku dziś szalałam z rodzicielką na zakupach ubraniowo-obuwniczych, czego skutkiem jest nowa bluzka, którą już uwielbiam, oraz buty o numer za duże, które jednak są super wygodne. Tak więc jestem baaaardzo zadowolona:) Swoją drogą.. Czu ubraniowo-obuwniczo-dodatkowe haule też Was interesują?:)

 

14 komentarzy:

  1. Taka ładna nagroda. Nie zgłoszenie się ,t o jak grzech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że zaglądam:)) ale super;))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :)
    Szkoda,ze nie wygrałam :((


    +dodałam się do obserwatorów prosze o to samo :))
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń