Obserwatorzy

poniedziałek, 5 września 2011

UWAGA: Wyniki drugiego rozdania!!!

Uff. W końcu się uporałam ze wszystkimi zgłoszeniami na rozdanie. Pomimo tego, że starałam się systematycznie "naliczać" punkty, jednak pozbieranie wszystkich zgłoszeń i wylosowanie zwycięzcy trochę mi zajęło.. Dziękuję Wam wszystkim serdecznie za udział w tym rozdaniu. Za jakiś czas spodziewajcie się kolejnego rozdania z równie atrakcyjnymi nagrodami:) Tymczasem, w tym giveawayu zwycięzca może być tylko jeden... A jest nim....






HaloGosza!

Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i bardzo proszę o wysłanie mi na maila (farfallebelle@gmail.com) adresu do wysyłki nagród. Na adres czekam trzy dni, czyli do 8.09. Jeśli po tym czasie nie dostanę maila powtórzę losowanie.


PS. Jak zawsze przy tego typu zabawach pojawiły się osoby, które nie były do końca uczciwe albo wręcz perfidnie kłamały. Jest mi troszkę przykro z tego powodu, gdyż jest to przede wszystkim zabawa. Pamiętajmy o tym moje drogie...:)

16 komentarzy: