Obserwatorzy

czwartek, 27 października 2011

Paczka od Instituto Ganassini

Trochę czas mu znów nie było, a w międzyczasie przybyła do mnie paczka z próbkami kosmetyków firmy Instituto Ganassini, która jest wynikiem mojej współpracy z firmą Werner i Wspólnicy. Przyznaję, że zostałam mile zaskoczona, gdyż próbki są dość spore oraz ciekawie zapakowane...




Do testów otrzymałam:
  • Bioclin Acnelia K - kuracja przeciwtrądzikowa
  • Bioclin Acnelia M - emulsja do cery trądzikowej
  • Bioclin Acnelia C - żel oczyszczający

Jestem bardzo ciekawa działania tych kosmetyków, tym bardziej, że nigdy jeszcze nie słyszałam o tej marce, a tym bardziej nie miałam z nią żadnej styczności. Tak więc: zaczynam testowanie.



A Wy miałyście styczność z tą marką? Jak tak, podzielcie się wrażeniami:)

7 komentarzy:

  1. chętnie dowiem się jak działają

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje współpracy i czekam na recenzje :) zdradzisz mi jak nawiązałaś tą współpracę?

    OdpowiedzUsuń
  3. przeciwtrądzikowe, to coś dla mnie :)
    Czekam na recenzje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) Zazdroszczę współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też dostałam od nich te próbki, jak narazie całkiem, całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy, zazdroszczę współpracy :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń