Obserwatorzy

poniedziałek, 3 października 2011

Zoya - Jana

Zacznę od tego, że nigdy dotychczas nie kusiły mnie lakiery firmy Zoya. Jakoś tak... wydawały mi się takie zwykłe, pospolite. Jednak gdy zobaczyłam kolekcję Smoke wpadłam po uszy. Jana oraz Petra od razu podbiły moje serce i wiedziałam, że muszę je mieć. Tak więc.. dziś o pierwszym z wyżej wymienionych, czy o Janie ;)


Lakier zamknięty jest w prostej buteleczce z czarnym korkiem oraz skromną ilością napisów. Ma dość wąski pędzelek, którym jednak bardzo dobrze się operuje. Niestety, lakier ten jest odrobinę zbyt rzadki, więc może zalewać skórki. Poza tym wszystko w "normie": dwie warstwy wystarczają do pełnego krycia; schnie przeciętnie szybko. Jego trwałości jednak nie miałam jeszcze okazji testować...


Na moich paznokciach Jana wygląda zupełnie inaczej niż na swatchach, na które się natknęłam w necie. Tam wydawała mi się bardziej różowo-fioletowa. Na moich paznokaciach to jednak coś między beżem, a brązem, z dodatkiem fioletu, a momentami i różu. Nie powiem, że mi się nie podoba, bo bym skłamała, jednak liczyłam na to, że będzie to troszkę inny kolor....

16 komentarzy:

  1. Świetny kolor :). Często na swatchach z netu można się przejechać, wiem coś o tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor.. Ja wcześniej swatchy tego odcienia nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny jednakże takie odcienie niestety do mnie nie pasują ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ale przepiękny kolor, ostatnio takie właśnie uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam takiego kolorku w swojej kolekcji :(
    muszę zakupić :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolory, zwłaszcza jesienią:)

    A tak w ogóle bardzo podoba mi się kształt twoich paznokci, moje niestety się łamią, gdy mam tak spiłowane;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor ,ale dla mnie chyba za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, ale faktycznie, nie porywający:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zaje...kolorek ;)
    Uwielbiam takie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor, na coś takiego będę teraz polować:))


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam jeszcze takiego koloru, ale muszę powiedzieć że ładnie wygląda na pazurkach! ;-) trzeba sie rozejrzeć za takim kolorem..
    zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń