Obserwatorzy

środa, 16 listopada 2011

Golden Rose Matte Velvet nr 109

Lakier Golden Rose, który dziś pokażę pochodzi  z jednej z ich najnowszych kolekcji lakierowych. Według mnie wszystkie lakiery o tymże wykończeniu są świetne, jednak ja musiałam zdecydować się tylko na jeden. Także, jeśli tylko macie możliwość to polecam przyjrzenie się lakierom z serii Matte Velvet z bliska:)


Naprawdę podoba mi się buteleczka. Zwłaszcza to zmatowione szkło. Sam kształt oraz pojemność też mi odpowiada. Szkoda tylko, że zakrętka jest taka długa, przez co jest troszkę nieporęczna. Pędzelek jest dość wąski, konsystencja w sam raz, dwie warstwy dają świetne krycie. Szkoda tylko, że owe dwie warstwy dość długo schną. Chociaż to jestem w stanie mu wybaczyć, a innych zarzutów wobec niego nie mam;)


Wykończenie lakieru jest półmatowe-satynowe. Zresztą... patrząc na te drobinki zanurzone w bazie, to właśnie z satyną mi się kojarzy. Numer 109 to dla mnie grafit z domieszką niebieskości, która najlepiej widoczna jest w pełnym słońcu (o które teraz trudno, niestety). Bardzo ciekawy odcień. Właściwie to chyba jeszcze nie spotkałam lakieru, który dawałby podobny efekt. Ode mnie więc składam pochwałę dla Golden Rose, za tą według mnie, niezwykle udaną serię.

20 komentarzy:

  1. Lakiery z tej serii mnie powalają, ten również prezentuje się pięknie, ale obecnie dałam sobie całkowity ban na zakupy kolejnych lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  2. daje ciekawy efekt powiem szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny jest :) ja póki co też stopuję z lakierami jak Ev ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. super lakier, daje świetny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, mroźny, idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buteleczka też mi się bardzo podoba :) A kolor lakieru i wykończonie świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda na paznokciach! W opakowaniu wygląda dla mnie zupełnie inaczej. Jaka jest jego cena?

    OdpowiedzUsuń
  9. a nie odpryskuje po chwili noszennia?

    OdpowiedzUsuń
  10. dzisiaj koło nich łaziłam.. i w końcu nie kupiłam (kupiłam 4 inne - o tym dzisiaj zapraszam).. i chyba żałuje.. bo pieknie te drobiny wyglądają a satynowe wykończenie jest baaardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jeszcze takowego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. @Ev, dianuseeek: Ja sobie co miesiąc takie bany daję, a i tak zawsze coś kupuję. Zupełnie nie mam silnej woli:(

    @~~Lila~~, Tishak, zoila, blizniaczki09, Yasminella : Oj tak dziewczyny, zdecydowanie
    jest ciekawy, w sumie chyba przez to głównie, że jest taki nieoczywisty, a przy tym nie jest jakiś ekstrawagancki:)

    @Idalia: Brrr, zima... Nawet nie wypowiadaj kochana tego słowa;) Nie znoszę zimy, a już temperatury są jej bliskie:(

    @angees: Z buteleczką się postarali. Jest naprawdę łądna i solidna, a przynajmniej taka się wydaje;)

    @Kama: Z tego co pamiętam to płaciłam za niego coś koło 9 zł. Więc cena jest całkiem przyzwoita według mnie:)

    @Patrycja: Przyznam Ci się, że też się tego obawiałam, jednak u mnie spokojnie ponad dwa dni bez jakichkolwiek odprysków, a potem go zmyłam, więc chyba nie jest źle;)

    @guinessi: Ja początkowo chodziłam wokół niego przez ponad tydzień, aż skusiłam się na niego i nie żałuję:)

    @lady_flower123: I właśnie tą swoją "wyjątkowością" najbardzeij mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię te matowe buteleczki, od razu wiem z czym mam do czynienia ;)
    Kolor lakieru bardzo ładny wybrałaś :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor. :)
    Jak tylko skończy mi się listopadowy szlaban na lakiery, to z pewnością kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Chętnie się na niego skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nigdzie w sklepie go nie widziałam :/ Szkoda, że tak marnie z ich dostępnością u mnie. Z chęcia bym zakupiła!

    OdpowiedzUsuń