Obserwatorzy

sobota, 19 listopada 2011

H&m - Moody Model

Nie przypuszczałabym, że kiedykolwiek tak polubię lakiery z H&M, a jednak... stało się. Oto więc przedstawiam kolejny nabytek z tejże sieciówki.


Opakowanie standardowe, pędzelek także. Dwie warstwy pozwalają osiągnąć pełne krycie. Schnie błyskawicznie. Ogónlnie, jak już wspominałam, wg mnie lakiery tejże marki są całkiem niezłej jakości, a ten odcień wcale nie odbiega od standardów firmy;)


 Moody Model ma świetny kolor. To taki morski odcień, w którym dominuje błękit, a zieleń jest pewnego rodzaju bazą pod niego.Jest niezwykle stonowany i elegancki. Co tu dużo gadać... Po prostu Moody Model to bardzo dobry lakier za znośną cenę (15 zł) :)

13 komentarzy:

  1. Jaki cudowny kolor! ostatnio strasznie chodzą za mną takie butelkowe zielenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny odcień, ja jednak odczekam chwile po krzywdzie jaką zrobił mi granatpwy lakier z essence

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny ,jednak kolor na pierwszym zdjęciu bardziej by mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie w moim stylu, ale ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja KOCHAM takie odcienie, mmm...*.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten kolor na żywo u koleżanki i prezentował się bajecznie! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń