Obserwatorzy

poniedziałek, 21 listopada 2011

H&M - Rust

Dziś znów chcę Wam pokazać lakier z popularnej sieciówki, jaką jest H&M. Akurat ten nabytek nie był planowany, jednak niezmiernie się cieszę, że wpadł mi w ręce. Tym bardziej, że kosztował bodajże koło 5 zł, co jest właściwie ceną adekwatną do jego pojemności.


Buteleczka jest tak malutka, że aż nie mogę uwierzyć w to, że mieści w sobie aż 7 ml. No ale skoro tak twierdzą producenci, to nie będę tego podważać;) Przyznam, że spodziewałam się malutkiego, wąskiego pędzelka, jednak na szczęście nie jest tak źle i pędzelek jest dość długi oraz szeroki. Konsystencja jest ok, lakier szybko wysycha. No, nie przyczepię się niczego właściwie;)

Wybaczcie mi moje skórki - temperatura im nie służy...
Rust, czyli rdza... Tak, nazwa lakieru już wiele mówi o jego kolorze.To taki przybrudzony pomarańcz. No, jak rdza;) Mi jednak kojarzy się on głównie ze złotą, polską jesienią oraz tego właśnie koloru liśćmi dookoła. Co tu dużo pisać... Po prostu: typowo jesienny kolor.


Muszę się pochwalić. Po raz pierwszy zrobiłam dziś zakupy na transdesign:) O dziwo, poszło mi w miarę sprawnie, chociaż mogłam zamówić tylko 8 lakierów, aby przesyłka wyniosła mnie 20 dolarów. Jednak nie narzekam, a wręcz jestem bardzo zadowolona. Tym oto sposobem czekam aż przybędzie do mnie łącznie 12 lakierów. W sekrecie zdradzę Wam także, że wśród tej dwunastki jest także co nieco dla Was. I to nawet całkiem spore co nieco;)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor. Alternatywa dla 560 od Catrice (ze złotymi drobinkami). Ehhh niestety jestem na lakierowym odwyku - przynajmniej do końca listopada :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Nie widziałam go w krakowskich H&M...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor, bardzo lubię takie ciepłe barwy na jesień. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolor, taki rzadko spotykany :) idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor :) Szkoda, że u mnie w mieście nie ma H&M.
    Jestem bardzo ciekawa tego 'co nieco'. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek i co za cena :) o ciekawe jakie kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor lakieru jest świetny na jesień :) rzeczywiście przypomina naszą, Polską. I czekam z niecierpliwością na zamówione lakiery, ciekawa jestem jakie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor! nie widziałam go niestety u mnie, ale to już standard. w obu sklepach h&m jakie mam okazję odwiedzać, jest zawsze mega przesiew tych lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ma kolor, taki mało spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie takiego odcieniu szukałam :)

    OdpowiedzUsuń