Obserwatorzy

środa, 2 listopada 2011

H&M - Wanna Pepperoni

Lakiery H&M odkryłam w sumie stosunkowo niedawno. Znaczy.. już długi czas wiedziałam, że takowe istnieją, jednak zawsze myślałam, że są one kiepskiej jakości. Jednak recenzje na kilku blogach uświadomiły mi, że jestem w błędzie. Tak więc moja kolekcja lakierów z H&M się stale powiększa, gdyż wybór kolorów mają całkiem konkretny i wiele jest odcieni, które są typowo w moim guście. Wanna Pepperoni jest drugim lakierem H&M, który kupiłam i spośród wszystkich tejże marki jest chyba moim ulubionym...

Lakier zamknięty jest w 9 ml, prostokątnej buteleczce, której głównym minusem jest spora nakrętka, utrudniająca malowanie. Pędzelek jest przeciętny, równo przycięty, średnio gruby. Konsystencja jest też w sam raz. Schnięcie - błyskawiczne, za co daję duży plus. Poza tym ogromną zaletą tego lakieru jest fakt, iż może on być jednowarstwowcem. Ja jednak do zdjęć dałam drugą warstwę, żeby podbić kolor.


 Wanna Pepperoni to dla mnie taki zielono-żółty kolor. Taka oliwka z dużą dozą żółtego odcienia. Wydaje mi się, że to trudny kolor i będzie wywoływał skrajne emocje (o ile lakier może je wywoływać;)), od zachwytu po odrazę. Mi się jednak bardzo podoba i o dziwo, podoba mi się na moich paznokciach, co w przypadku takich odcieni jest niezwykle rzadkie;)


Jeszcze z innej beczki, mam pytanie... Jakoś tak wyszło, że dziś robiłąm mały remanent kosmetykowo-lakierowy. Okazało się, że mam kilka rzeczy, które tknęłam raz czy dwa i odstawiłam w kąt, bo nie mogę się do nich przekonać z jakiegoś powodu (jak np. żelowy eyeliner Essence - liczyłam, że się nauczę robić kreski i że mi one pasują, jednak niestety tak nie jest)... Stąd też moje pytanie, czy byłybyście zainteresowane rozdaniem, w którym nagrodami byłyby kosmetyki dosłownie raz czy dwa użyte, jednak wciąż świeże? Dajcie znać, czy według Was takie rozdanie miałoby sens, czy jest totalnie idiotycznym pomysłem;)

20 komentarzy:

  1. bardzo fajny kolor,w buteleczce wydaje sie bardziej zolty.A takie rozdanie to wcale nie glupi pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na rozdanie :D
    A lakier świetny! taka musztardka:) na jesień znakomity

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolorek, dzisiaj lookne na niego w H&M, a małe rozdanie to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden lakier w H&M i też jestem z niego zadowolona :) Ten twój kolor też całkiem ciekawy :) A rozdanie uważam za dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorek, taki limonkowy, oryginalny bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolor. lubię lakiery H&M muszę sobie jakiś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja o lakierach H&M dowiedziałam sie z blogspota :) ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, ale jakoś nie przekonał mnie do kupna.

    Myślę, że takim rozdaniem nikt nie pogardzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale boski kolor! :) byłam dziś w h&m za tymi lakierami ale ich nie znalazłam :< a co do rozdania to kosmetyki zeswatchowane dużo osób rozdaje :) sama mam kilka i chyba je oddam w dobre rece :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez go mam, bardzo ciekawy odcien, mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwny kolor ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. baardzo śmieszny kolor! a rozdanie nikomu nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny kolor! :) lubię te lakiery :)

    ja kiedyś zrobiłam takie rozdanie i cieszyło się sporym powodzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, taki niejednoznaczny :)

    Rozdanie to jak najbardziej 'good idea' :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdanie jest pomysłem genialnym! :D Kolor taki 'letni'. Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor. ;) U mnie w mieście niestety nie ma H&M'u ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest ekstra, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń