Obserwatorzy

sobota, 26 listopada 2011

Miyo - Tropicana

Wyobraźcie sobie, że właśnie teraz się zorientowałam, że moje dwa lakiery firmy Miyo, gdzie jeden jest z pachnącej, limitowanej edycji, a drugi ze standardowej oferty, mają taką samą nazwę. Trochę się zdziwiłam. Jakby nie mogli jakiejś innej nazwy w sumie wymyślić.... No ale przechodząc do sedna.. Dziś zaprezentuję Wam standardową, nie pachnącą Tropicanę.


Buteleczka jest mała, zgrabna, mieści 8 ml. Pędzelek jest dość krótki, przeciętnej grubości, jednak dobrze się nim mauje. Konsystencja jest trochę wodnista, przez co może troszkę zalewać skórki. Poza tym wykończenie jest chyba w stylu "jelly", bo przy trzech warstwach wciąż widać linię paznokcia, co mnie zawsze bardzo drażni.


 Tropicana to żywy pomarańcz z nutami czerwieni. Idealnie pasuje mi do spódnicy z H&M, którą Wam kiedyś tu pokazywałam. Nie jest to "mój" kolor, jednak nie żałuję zakupu, bo takiego odcienia w mojej kolekcji nie posiadam:)

20 komentarzy:

  1. Podoba mi się, choć normalnie nie przepadam za pomarańczowymi czerwieniami. Daje po oczach i to się liczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czerwień w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie na konkurs


    http://joanna-palej.blogspot.com/2011/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor ładny, ale też mnie drażni gdy nie kryje całkowicie

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle warstw i jeszcze nie kryje? Nie skuszę się...

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny kolorek,nadaje życia :P

    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam dwa lakiery z tej firmy :)
    są na moim blogu więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo gustowny kolor ;)
    sama byłam kiedyś posiadaczką podobnego odcienia z firmy Revlon.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam jeden lakier z miyo i na razie nie ciągnie mnie do innych kolorków z tej firmy :) chyba w ogóle mnie nie cięgnie do lakierów... oprócz tego wyskoku z limitowanką essence.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten lakier, muszę sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń