Obserwatorzy

poniedziałek, 7 listopada 2011

Paczka od Obsession | Świetna oferta w "Zwierciadle"

Uwaga: chwalę się;) Oto, co wygrałam w rozdaniu u Obsession . Kochana, dziękuję jeszcze raz. Kosmetyki prześwietne, a bransoletka cudownie prezentuje się na nadgarstku. Wielkie dzięki po raz enty;)



Wczoraj na blogu Charmain zobaczyłam notkę o świetnej promocji "Zwierciadła" i L'Occitane. Czym prędzej poleciałam do sklepu po gazetę. Cóż to za świetna oferta? Ano taka, że kupując "Zwierciadło" (cena: 8,90 zł) i wypełniając druczek, który znajduje się na jednej ze stron, można udać się do sklepu L'Occitane i zupełnie ZA DARMO odebrać sławny już krem do rąk tejże marki, o pojemności 30 ml, z ich najnowszej limitowanej edycji. Nie ma żadnego haczyka, nie trzeba niczego kupować. Po prostu trzeba wypełnić druk Karty Klienta L'Occitane i oddać go w sklepie. Tyle. Dziecinnie proste;)



Przyznam się Wam, że marka ta kusiła mnie już od jakiegoś czasu. Jednak ich ceny mnie skutecznie odwodziły od zakupu czegokolwiek. Niestety, dać prawie 90 zł za 150 ml kremu do rąk, nie jest dla mnie małą kwotą. Dlatego też taka promocja mnie bardzo ucieszyła. Wybrałam krem do rąk w wersji z kwiatem kakaowca. Oprócz tejże wersji dostępne były jeszcze wersje z hibiskusem oraz różą. Dodatkowo, oddając wypełnioną kartę ze "Zwierciadła" można było otrzymać 20% zniżki na zakupy. Z tego także oczywiście musiałam skorzystać;) Skusiłam się na balsam do ust w sztyfcie, którego normalna cena wynosi 31 zł, a mnie kosztował coś koło 25 zł. Nie jest to cena mała, jednak nie mogłam się oprzeć tej pokusie... Dodatkowo dostałam próbkę nawilżającego kremu, co jest także miłym akcentem...A jeszcze milszym akcentem jest papierowa torebeczka, w którą zapakowano całość. Jest wręcz cudowna. To takie malutkie dzieło sztuki dla mnie;)


 Szczerze Wam powiem, że jestem niezmiernie ciekawa, jak będą się sprawować powyższe kosmetyki. Kto wie, może krem mnie tak zachwyci, że skuszę się na ową 150 ml wersję? Pożyjemy, zobaczymy;)


A Wy, macie jakieś doświadczenia z L'Occitane? Chętnie poczytam Wasze opinie o tejże firmie:)

10 komentarzy:

  1. no dzięki. akurat zostało mi wolne 10 zł. właśnie mnie ich pozbawiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze najgorsza jest ta pokusa gdy rozsądek mówi nie ! ale ty mimo to chcesz to mieć ehh z kąd ja to znam :) żeby tylko fundusze były :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej:)
    a zakupy świetne :D ciekawe jak będzie spisywał się krem

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że bedą służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej. Szkoda, ze L'Occitane jest takie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi byloby szkoda go uzywać, takie ladne opakowanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka szkoda ze u mnie nie ma "Zwierciadla". Dobry magazyn, no i ta promocja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwudniowe doświadczenie ;)
    Nakładałam go pod rękawiczki na noc i jak narazie bez wielkiego "wow" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam nic z tej firmy, czekam na recenzje! :)
    Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń