Obserwatorzy

niedziela, 11 grudnia 2011

China Glaze - Poinsettia

Miałam już nie kupować lakierów China Glaze, bo średnio mi pasują, jednak... rozum swoje, a serce swoje. Do Poinsettii nie byłam do końca przekonana, jednak gdy ją tylko dostałam w swoje ręce i wypróbowałam, to przepadłam.


O aspektach wizualnych nie mam się co rozpisywać, gdyż są typowe dla tej marki. Jak i pędzelek: długi i cieńki. Lakier jest dość wodnisty, więc trzeba trochę uważać przy aplikacji. Jednak schnie błyskawicznie i ma piękny połysk.

 Poinsettia ma bardzo szkliste wykończenie i najlepiej kryje przy trzech warstwach, więc jest typowym żelkiem. Jednak według mnie dwie warstwy (tyle mam na zdjęciach) także dają radę. Jest czystą czerwienią, bez żadnych domieszek, co najlepiej widać na drugim zdjęciu. Przyrównałam ją do wszystkich czerwieni, które posiadam w swojej kolekcji i odetchnęłam z ulgą, gdyż do żadnej nie jest podobna. Jest po prostu świetna, aczkolwiek wydaje mi się, że nie każdej z nas będzie ten rodzaj czerwieni odpowiadał. Jednak mi baaardzo odpowiada:)

23 komentarze:

  1. Piękna malina, uwielbiam takie kolory zimą

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancki, tak krwista czerwien

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam aktualnie czerwone paznokcie, zimą przydają się takie energetyczne kolorki choćby na paznokciach, tak jak "cieplejsze" perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny, lubię takie odcienie czerwieni;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny odcień :)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ Ty masz piękny kształt płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobną czerwień z inglota, ale to jeszcze nie to :) szukam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow :) ładny jest ten kolorek :)
    PS. Jeśli chcesz zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, taka czerwień to pozycja obowiązkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny :D Ja lakiery CG kocham i mogłabym wszystkie przygarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od niedawna przestałam obgryzać paznokcie, więc z pewnością będę u Ciebie częstym gościem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pretty. x

    p.s. I'm having a giveaway from This Is Transition if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna czerwień, klasyk :)

    OdpowiedzUsuń