Obserwatorzy

czwartek, 29 grudnia 2011

Nagroda wędruje do......!!!

W końcu udało mi się uporać z głosami w rozdaniu i wylosować zwycięzcę. Przyznam, że niestety tym razem nie miałam czasu, żeby dokładnie sprawdzić zgłoszenia, więc robiłam to wyrywkowo i nie miałam zastrzeżeń. Mam więc nadzieję, że w przypadku sprawdzenia wszystkich zgłoszeń dalej by się nic pod tym względem nie zmieniło;) Ale teraz bez zbędnego gadania... Zwyciężczynią rozdania jest:


Hatsu-hinoiri!

Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i proszę o maila z danymi do wysyłki nagród na adres: farfallebelle@gmail.com do środy, 4 stycznia. Po upływie tego czasu w przypadku braku kontaktu wylosuję nowego zwycięzcę. Mam jednak nadzieję, że nie będzie to konieczne.


Pozostałym dziewczynom serdecznie dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia w kolejnych rozdaniach:)

23 komentarze:

  1. gratuluję.. może następnym razem się uda.. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęka mi opadła z wrażenia :D Takie cuda wygrać, to dla mnie najlepszy prezent gwiazdkowy :D
    Adres już wysłałam :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiło się prawdziwej lakieromaniaczce, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. ; D

    +Zapraszam do mnie.
    the-fashion-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń