Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2011

OPI DS Series - Extravagance

Totalne urwanie głowy. W pracy i na uczelni istne szaleństwo. Na uczelni kolos na kolosie. W pracy tłumy rodziców szukających prezentów dla pociech, właściwie na ostatnią chwilę. I wieczne pytania o te same zabawki, które wyprzedały się w mgnieniu oka kilka tygodni wcześniej. Ach, święta idą. Niby taki cudowny czas nadchodzi, a ludzie zamiast się radować to są coraz bardziej źli, sfrustrowani i wiecznie popędzają się oraz krzyczą na siebie nawzajem. Ja się już nie mogę doczekać świąt? A dlaczego? A dlatego, że będę mieć więcej czasu dla Was, moje drogie:)

A tymczasem dziś chcę Wam zaprezentować lakier, który szturmem wdarł się na listę moich 10 najulubieńszych lakierów, zajmując czołowe miejsce. Oto i on. Lakier, na który polowałam dłuższy czas. Można powiedzieć, że wręcz śnił mi się po nocach...Przedstawiam OPI - Extravagance....


Zacznę może od tego, że ta seria OPI, czyli Designer Series, charakteryzuje się właśnie srebrną nakrętką. Ja tam wolę klasyczne, czarne, aczkolwiek ta mi też jakoś nie przeszkadza. Pozostałe elementy są takie same, jak u większości innych OPIków; pędzelek, schnięcie, konsystencja, krycie - żadnemu z nich nie mam nic do zarzucenia. Muszę przetestować go kiedyś także pod względem trwałości, bo wydaje mi się, że może być ona gorsza niż u innych lakierów tejże marki.

światło dzienne - słońce
światło dzienne - cień
z lampą błyskową

Co tu dużo pisać... Extravagance jest po prostu zachwycający. Właściwie to taki fiolet-róż z mnóstwem mieniących się drobinek w podobnej tonacji kolorystycznej. Nie umiem nazwać wykończenia jakie daje, jednak mogę zapewnić, że efekt jest oszałamiający:) Myślę, że udało mi się to najlepiej oddać na zdjęciu z lampą błyskową, gdyż dopiero w "najlepszym" świetle lakier ten pokazuje swoje możliwości w 100%. Po prostu bomba:)


A propos bomb... Ostatnio w sieci aptek Ziko dorwałam suchy szampon Klorane z owsem w pakiecie z mini szamponem (zwykłym, płynnym) oraz żelem za jedyne 31,50 zł. Jestem po wstępnym teście tego specyfiku i jestem zachwycona. Efekt po użyciu był niesamowity. Jednak parę słów o nim napiszę jeszcze po kilkukrotnym jego zastosowaniu.


W następnym poście myślę także, że pochwalę Wam się moimi zakupami w H&M, gdyż podczas wyprzedaży oraz "promocji Avantii" nieźle się obłowiłam i jestem niezwykle dumna z moich łowów. Swoją drogą wyprzedaże w H&M zaczęły się całkiem niezłe i sporo rzeczy mi się podobało, chociaż wiadomo: gdy już prawie że oszalałam na punkcie danej rzeczy, okazywało się, że jest ona tylko w rozmiarze 42 lub 44, czyli o kilka rozmiarów za duża... Eh, dlaczego zawsze tak właśnie się dzieje?;)

24 komentarze:

  1. Przepiękny jest ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor przepiękny, wygląda jak rozgnieciona borówka;) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę przypomina lakier z essence true love :)
    to-i-tamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to z kolei cieszę się, jak są większe rozmiary, bo wtedy ja mogę coś kupić, haha :D. A zwykle w takich typowych sieciówkach rozmiarówka kończy się na 42.

    A lakier piękny, podoba mi się takie wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo kolor śliczny, i niespotykany:)
    a ja właśnie w H&M nic dla siebie nie znalazłam, a mam 3 karty z avanti:[ ale nie zniechęcam się, i jeszcze we środę będę polować:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepły fiolet i rozproszone, złote holo - lubię to! (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, ma fajną głębię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie przepadałam za tymi odcieniami,ale muszę przyznać,że ten kolor zrobił na mnie wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, jednak bardziej podoba mi się ciemniejszy lakier True Love z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś otagowana z jednym z tagów ;))
    http://to-be-inspiration.blogspot.com/2011/12/otagowana-x2-how-much-how-many-5.html
    zapraszam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. taka śliwkowa galaktyka ;) w świetle efekt jest niesamowity! :) jak on stoi cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, gdzie pracujesz, ale ja pracowalam swego czasu jako kelnerka i niecierpialam najbardziej niedzielnych rodzinek z dziecmi, gdzie wszyscy przychodzili nabuzowani, obrazeni ze wogole musieli przyjsc i wyzywali sie na obsludze..neiw iem co ci ludzie tacy nakreceni są ;/ ale zycze Ci odpoczynku!!!! a lakier swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że lakier spodobał się Wam równie bardzo jak mi, i dobrze, bo jestem bardzo "dumna" z jego posiadania i już wiem, że był to na pewno strzał w dziesiątkę:D

    @France, Iwillbethereonly4U: Jakoś wcześniej w ogóle mi się z tym lakierem nie skojarzył, ale po chwili namysłu to Extravagance z True Love coś łączy. Jednak mi się TL w ogóle nie spodobał, o dziwo;)

    @Zzielona: Moja mama nosi rozmiar 46 i powiem Ci, że jest strasznym problemem znaleźć coś ładnego w tymże rozmiarze. Jednak zauważyłam, że coraz więcej sieciówek rozszerza rozmiarówki do 44, więc może wkrótce coś się pozmienia;)

    @annawanna: Kurczę, ja miałam kilkanaście tych kart, a ciągle mi mało;)

    @Maggie: Dziękuję za taga:* Wkrótce się nim zajmę, gdyż liczenie moich lakierów nie jest takie proste;)

    @` małgośka: Na ebayu wychodzi coś koło 50 zł bodajże. Mnie wyszedł coś koło 35 zł...

    @monica: Oj tak, tacy ludzie są najgorsi. Na szczęście po świętach wszystko u mnie w pracy wróci do normy;) Chociaż uciążliwi klienci się w każdym miesiącu zdarzają...;/

    OdpowiedzUsuń