Obserwatorzy

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Tag Lakieromaniaczki


Przeglądając dziś blogi natknęłam się na świetny tag na blogu Burn, do którego wszystkie Was gorąco zachęcam:) A oto pytania oraz moje odpowiedzi na nie:)


1.Ulubiona marka lakierów
Najulubieńsza to OPI. Oprócz niej na podium są Essie i lakiery od Barbry, z H&M i Catrice.
2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
Kremowe, zdecydowanie. Chociaż do brokatowych się powoli przekonuję.
3.OPI,China Glaze czy Essie?
OPI
4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Średnio co 2-3 dni.
5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Aktualnie chyba czerwony
6.Ciemne czy jasne pazurki?
I takie i takie;)
7.Co masz aktualnie na paznokciach?
OPI - San Tan-Tonio
8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Tak
9.Czy jesteś fanką frenchu?
Nie, wręcz nie znoszę frenchu. W ogóle mi się nie podoba.
10.Ulubiony zimowy kolor?
Nie ma takiego, lubię wszystkie. No może podczas zimy troszkę faworyzuję brązy, czerwienie, fiolety i szarości;)
11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Color Club. Chociaż mam tylko jeden egzemplarz, więc może on jest po prostu taki felerny....
12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
Tak, aktualnie nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez top-coatu. Ulubionym aktualnie jest Poshe.
13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Nie noszę właściwie żadnych żółci, ponieważ kompletnie mi nie pasują.
14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
Używam. Najlepiej sprawdził się pod tym względem Nail Tek. Chociaż Orly Bonder też nie jest zły.
15.Ulubione wykończenie lakieru?
Kremowe.
16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
Jak zawsze; prostota. Wzorki nie są dla takiego beztalencia jak ja;)
17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Nie jestem wielką ich miłośniczką, jednak od czasu do czasu się na nie decyduję.
18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Aktualnie... Hm... Zobaczmy. Fowl Play już do mnie leci, z czego wynika że moja wishlista chwilowo jest pusta;) Jednak podoba mi się OPI - Fly oraz kilka lakierów z kolekcji holenderskiej tejże firmy, jednak póki co za wcześnie by je umieszczać na wishliście...
19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Orly - Fowl Play, który do mnie leci. Z posiadanych fizycznie to najświeższe są Essie: Topless&Barefoot oraz Coat Azure.
20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Chyba kupować sama, jednak prezentami też nie pogardzę nigdy;)
21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Stosunkowo niedawno, jakieś dwa lata temu. Niestety wcześniej przez kilka lat obgryzałam paznokcie, więc były one w średnim stanie. Jednak teraz po tym okropnym nałogu nie ma właściwie ani śladu:)



Jeśli także zrobiłyście ten tag, to proszę, podzielcie się ze mną linkami do niego - chętnie poczytam:)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie się czytało, u mnie ten tag jest najnowszej notce, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urcze fajnie się to czytało:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny:)chyba zapożycze:)chociaz wisze jeszcze Tag o Swietach hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ubolewam nad tym, że teraz nie mam czasu na częste malowanie pazurków i co tydzień to robie. Co do żółtych to też myślałam tak jak Ty aż w końcu odkryłam odpowiedni odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag. :) Chyba muszę się skusić na jakiś lakier OPI.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wczoraj odpowiedziałam na ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie pierwsza recenzja kosmetyków. zajrzysz? zależy mi na obiektywnych opiniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ja tego taga nie mialam :) ale fajny:)Wesolych Swiat kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  9. mikołaj przyniósł mi miniaturkowy zestaw OPI i zrozumiałam te wszystkie ochy i achy na temat marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://ja-kosmetoholiczka.blogspot.com/2012/02/tag-lakieroholiczka.html

    OdpowiedzUsuń