Obserwatorzy

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Wyniki jesiennego rozdania!!

Wybaczcie opóźnienie, ale poprzedni tydzień był dla mnie wyjątkowo pechowy, a zwieńczeniem tego było spalenie się mojego zasilacza do netbooka, przez co zmuszona jestem obecnie "pracować" na przestarzałym, powolnym i  mającym różne dziwne "odpały" laptopie. Jednak udało się mi zająć Waszymi zgłoszeniami i mam już wyniki losowania. Nie przedłużając, oto i one:


Wygrała:
SoBitterSoSweet

Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i proszę o maila z danymi do wysyłki nagród na adres: farfallebelle@gmail.com do piątku, 9 grudnia. Po upływie tego czasu w przypadku braku kontaktu wylosuję nowego zwycięzcę. 


Wszystkim, którzy wzięli udział w tymże rozdaniu serdecznie dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do mojego nowego, świątecznego rozdania (klik!)



Niedawno także dla mojego bloga nadeszła wiekopomna chwila. Mianowicie osób, które obserwują mojego bloga jest już ponad pół tysiąca. Naprawdę nigdy nie przypuszczałam, że tak wiele z Was będzie chciało czytać moje "wypociny" i oglądać moje, czasami marnej jakości, zdjęcia. Naprawdę niezmiernie się cieszę i jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, które motywuje mnie do dalszej pracy nad blogiem. Ostatnio jednak jest mnie trochę mniej niż kiedyś, ale niestety; mój kierunek studiów nie należy do najłatwiejszych i nie jest z serii tych, gdzie jest jedno kolokwium na miesiąc, a stres pojawia się tylko przed sesją. Jednak o ile moje notki nie zawsze pojawiają się regularnie, o tyle każdego z Waszych blogach regularnie czytam i jest to moje ulubione zajęcie każdego wieczora:)

Jeszcze raz dziewczyny bardzo Wam dziękuję:)


13 komentarzy:

  1. gratuluje zwyciężczyni :) i Tobie już ponad 530 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje") swietny konkurs:) ja zapraszam teraz na swoje rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę i gratuluję. czekam na kolejne posty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Pierwszy raz wygrałam w rozdaniu :) dziękuję bardzo i już pisze maila!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zwyciężczyni :)
    i Tobie liczby obserwatorów również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni! :)
    A Tobie gratuluję takich licznych obserwatorów na blogu i życzę dalszego rozwoju bloga, więcej czasu dla niego, a co najważniejsze - dla samej siebie! :)

    OdpowiedzUsuń