Obserwatorzy

środa, 18 stycznia 2012

Nieobecnosc usprawiedliwiona... albo i nie;)

Moje drogie jak same widzicie, sesja dopadła także i mnie. Właściwie to nie tyle sesja, o ile wszelkie zaliczenia przed nią. Jednak po piątku będzie już dużo bardziej spokojnie. Nawet zdjęć nie miałam kiedy w tym tygodniu porobić. W dodatku chyba po raz pierwszy od dłuższego czasu mam przez 5 dni jeden lakier na paznokciach. Oj tak, jestem zabiegana. Jednak udało mi się co nieco kupić w drodze do pracy... W TkMaxx dorwałam zestaw Color Club Back to Boho ten jasny za jedyne 37 zł a w Inglocie kupiłam osławiony już grzebyk do rzęs i już wiem, że jak malować rzęsy to tylko z nim;) Mam więc nadzieję, ze wybaczycie mi moją nieobecność, albowiem już wkrótce powracam;)

7 komentarzy:

  1. powodzenia w sesji i czekamy na powrót, a lakier na paznokciach 5 dni o zgrozo :D:D oczywiście żart :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to widzę, że nie tylko ja mam problem z tym lakierem ;/ Ale damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 dni z jednym lakierem to wystarczający dowód braku czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na sesji!

    zapraszam do mnie na rozdanie!
    kammy-world.blogspot.com
    ^^

    OdpowiedzUsuń