Obserwatorzy

sobota, 28 stycznia 2012

TAG - 30 pytań kosmetycznych

Tag stary jak świat, jednak jakoś tak zapomniałam go zrobić w odpowiednim czasie, więc udzielę odpowiedzi dziś, kilka miesięcy po terminie;) Otagowały mnie halloyellow i Curlygirl, za co im serdecznie, chociaż zbyt późno, dziękuję:*



Zasady 

1. Napisz, kto Cię oTAGował. 
2. Odpowiedz na 30 pytań.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom.
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie oTAGowane i umieść adresy do ich blogów w swojej odpowiedzi. 
5. Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię oTAGowała, na przykład pod jej najnowszą notką.

Pytania i odpowiedzi

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Dwa razy; rano i wieczorem.
2. Jaki masz typ cery?
Cera mieszana zmierzająca momentami w kierunku tłustej.
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Woda miceralna od Bourjois oraz passiflorowy żel do mycia twarzy z The Body Shopu.
4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak, to jakich?
Tak, chociaż aktualnie mam tylko jeden: peeling w kremie od Garniera.

5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Marchewkowy krem z The Body Shopu.

6. Używasz kremu pod oczy? Jeżeli tak, to jakiego?
 Nie, aczkolwiek przymierzam się do zakupu.

7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Nie mam

8. Jakiego podkładu używasz?
Nie używam podkładu. No chyba że kremy BB się zaliczy do tej kategorii...

9. Jakiego korektora używasz?
Skinfood Salmon Dark Circle Concealer Cream.

10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?
Dobre pytanie! Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Wydaje mi się, że mam dość chłodny odcień skóry....No bo chyba taki ma blada blondynka, prawda?;)

11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Po sylwestrze sądzę, że aplikowanie tego czegoś to istna katorga. A efekt mnie osobiście nie powala na łopatki;)

12. Jakiej maskary używasz?
 Mam tylko dwie maskary i są to: Essence-All Eyes On Me oraz The Body Shop-Super Volume Mascara.

13. Czego używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli i palców.

14. Używasz bazy pod makijaż?
Nie.

15. Używasz bazy pod cienie?
Tak, firmy Virtual.

16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Beże, brązy, zwłaszcza z fioletowymi tonami.

17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie? 
Na mnie? Ani to, ani to. Na kimś? Eyeliner:)

18. Ulubiona szminka?
Jedna? Nie da się:P Muszą być co najmniej trzy i są to: moje dwie matowe szminki z Inglota oraz najnowszy nabytek, czyli szminka Rimmel z Kate Moss-owskiej serii w o numerze 07.

19. Ulubiony błyszczyk?
Safari nr 35.

20. Ulubiony róż?
Aktualnie nie mogę się zdecydować między dwoma moimi najnowszymi nabytkami, czyli różem w kremie firmy Inglot, a różem firmy The Balm, gdyż obydwa są po prostu genialne!

21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe)
Oczywiście. Uwielbiam internetowe zakupy, gdyż większość ludzi na żywo mnie drażni (tak, tak, jestem ciut aspołeczna;))

22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
Chyba się to jeszcze mi nie zdarzyło.

23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Za ziemny, w dodatku zbyt pomarańczowy podkład, po którego nałożeniu wygląda się niczym córka indiańskiego wodza. W dodatku nie znoszę obdrapanego lakieru na paznokciach, co jednak nagminnie widzę wokół;/

24. Lubisz kolorowe makijaże?
U siebie nie, u innych tak.

25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było?
Balsam do ust.

26. Wychodzisz z domu bez makijażu?
Tak. W moim przypadku lepsze był☺oby pytanie, czy wychodzę z domu z makijażem, gdyż bardzo rzadko się maluję.

27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Tak.

28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u?
Jakoś mnie do tego nie ciągnie.

29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
 Nie ma takiej, gdyż każda ma buble i perełki, a ja nie przetestowałam wszystkich produktów wszystkich firm, abym mogła to oceniać...

30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
Non stop, o ile go w ogóle nakładam;)

3 komentarze:

  1. ciekawie sie czytalo ja zqwsze wychodze w makijazu nie lubie siebie bez po prostu zle wygladam ;] przez moja cere

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie sie czytalo ja zqwsze wychodze w makijazu nie lubie siebie bez po prostu zle wygladam ;] przez moja cere

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidzę obdrapanego lakieru! brrr

    OdpowiedzUsuń