Obserwatorzy

piątek, 27 stycznia 2012

Wyniki rozdania Essence!

Witajcie. W końcu uporałam się z wylosowaniem zwyciężczyni rozdania. Wbrew pozorom nie było to takie proste, bo szczerze powiedziawszy, wierzyłam Wam na słowo i nie sprawdzałam zgłoszeń, gdyż po co marnować czas w tym ciężkim dla studenta okresie... Jednakże.. Po dwukrotnym wylosowaniu na zwycięzców osób, które nie spełniły podstawowego warunku zabawy, czyt. nie były moimi obserwatorami, zwątpiłam. Zwątpiłam na tyle, że zadecydowałam,  że to na jakiś czas ostatnie rozdanie na moim blogu. Bo co to za zabawa, gdzie człowiek człowieka oszukuje... Jednak nie martwcie się... Rozdania nie będzie, ale będzie konkurs z ciekawymi lakierowymi nagrodami. Szczegółów jeszcze nie wymyśliłam, ale mam nadzieję, że coś wpadnie mi do głowy:)
Wszystkie dziewczyny, które są wobec mnie uczciwe, a myślę,  że jest Was spooora przewaga, przepraszam za taki pełen przykry wstęp. Jednakże dla mnie ta cała sytuacja też jest przykra i musiałam to z siebie wyrzucić....

Teraz jednak przechodząc do tej miłej części, czyli wyników. Oto zwyciężczyni:



BlackAndWhite!

Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i proszę o maila z danymi do wysyłki nagród na adres: farfallebelle@gmail.com do niedzieli, 29 stycznia. Po upływie tego czasu w przypadku braku kontaktu wylosuję nowego zwycięzcę. Mam jednak nadzieję, że będzie to zbędne:)



****
Ah, właśnie zauważyłam, że na transdesign.com lakiery Essie są za jedyne 4 dolary... Się napaliłam więc;) Ktoś chętny na zamówienie ze mną? Ja reflektuję na 3 lakiery, więc 6 miejsc mam wolnych. Jakby co to piszcie także na maila podanego wyżej:)

19 komentarzy:

  1. Gratuluję!

    Co do obserwatorów bloga, to ostatnimi czasy blogger szwankuje i osoby znikają z obserwujących albo z blogrolli.
    Sama zauważyłam to zjawisko u siebie, oraz pisały do mnie osoby, że zniknęłam im z listy itp.
    Ja podczas weryfikacji zgłoszeń jeśli ktoś mnie obserwował a się okazało, że tak nie było to kontaktowałam się z nim. Ale u mnie na szczęście były to 2-3osoby tylko i to jeszcze te, które kojarzę z komentowania moich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :D Co do tych obserwatorów to sama się przekonałam, że mimo iż się nim jest to równie szybko można nim nie być za pomocą 'Wujka bloggera'

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :)

    Co do obserwatorów, to po części może być wina bloggera.Sama robiłam rozdanie i miałam tak samo jak Ty, wiec zaczełam sprawdzać wszystkie zgłoszenia i.. wyszło że aż 139 z 240 nie spełnia podstawowego warunku.. Część pewnie oszukiwała ale część naprawdę kojarze z tego,że często udzielają się na moim blogu (przed i po zakończeniu rozdania też) więc blogger musi szaleć od czasu do czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, naprawdę taki już urok bloggera. :(

      Usuń
  4. Fakt, ja też ostatnio weszłam na jakiegoś bloga przez pulpit bloggera z obserwowanych, zgłosiłam się do rozdania i okazało się że nie ma mnie w obserwatorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takiej sytuacji jeszcze nie miałam, więc nie wiedziałam, że blogger ma aż takie problemy. Bo jednak przy rozdaniach to jest dość spory problem. Co innego gdybym te osoby kojarzyła z komentarzy, z mojego czy innych blogów.. Jednak były to konta stworzone tylko do brania udziału w rozdaniach.. Nie żebym skreślała takie konta, jednakże uczestniczki, które prowadzą bloga czy chociażby się udzialają na innych blogach, wzbudzają większe zaufanie. Jednak czasu nie cofnę, ale na przyszłość będę wiedzieć, że taki problem jest....

    OdpowiedzUsuń
  6. też chętnie bym zamówiła z Tobą, zaraz napiszę e-mail do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, masz maila ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale byłam blisko! :D
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie było identycznie. Ogólnie dzisiaj szukam blogów do których zaglądam systematycznie, a kilku mi brakowało...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się, ze ktoś cię chciał oszukać, bo naprawdę może być taka przyczyna o jakiej dziewczyny pisały. Ja nagminnie znikam ludziom z obserowowanych co naprawde nie jest przyjemne...

    OdpowiedzUsuń
  11. http://besobeautifulever.blogspot.com/2012/01/klasyka-ubioru.html zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję!
    Cieszę się niezmiernie:) Mail już wysłany.
    Już nie mogę się doczekać paczuszki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń