Obserwatorzy

niedziela, 4 marca 2012

China Glaze - Gaga for Green

Właściwie to nie przepadam ani za Gagą, ani za zielonym kolorem, więc sama do końca nie wiedziałam, co mnie podkusiło, żeby ten lakier zamówić. Jednak po pomalowaniu paznokci już wiem: jest to jeden z "najweselszych" lakierów w mojej kolekcji. No po prostu samo patrzenie na paznokcie nim pomalowane napawa mnie optymizmem:)


Buteleczka standardowa dla tejże firmy, podobnie jak pędzelek. Jednak już nauczona doświadczeniem wiem, że z nim trzeba uważać, bo lubi nabierać zbyt dużo lakieru, który potem rozlewa się po skórkach. Konsystencja idealna. Należyte krycie po dwóch warstwach.


Gaga for Green to soczysta, kremowa zieleń. Dość jasna, z lekkimi żółtawymi podtonami, które jednak nie są, według mnie, bardzo widoczne. Jednak bynajmniej nie jest to neon. Owszem, przyciąga wzrok, jednak nie "daje po oczach";) Takiego odcienia jeszcze w swojej kolekcji nie miałam, więc jestem zadowolona, że jednak go zakupiłam. Wydaje mi się idealny na nadchodzącą wielkimi krokami ( w końcu!;)) wiosnę.

23 komentarze:

  1. ależ pozytywny kolor bardzo mi si epodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak nie podoba mi się zieleń na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go sobie zamówiłam, wygląda na zdjęciach świetnie i "inaczej" niż moje zielone lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor, bardzo wiosenny. Ale zielenie wolę jednak oglądać na cudzych łapkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie go mam na pazurach, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. taka ładna nienachalna wiosenna zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że wszystkich wzięło na zielony ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie taki optymistyczny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor przecudownyyyyyyyyy :) wiosna wiosna i jeszcze raz wiosna na paznokciach..

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z okazji Dnia Kobiet odwiedzam wszystkie blogerki, które obserwuje i składam im życzenia:) Tylko są to życzenia nietypowe bo żeby je przeczytać musisz zajrzeć tu-->

    http://a-girls-guide-to-london.blogspot.com/2012/03/z-okazji-naszego-dnia.html

    Jest to post na moim blogu ale, ale nie jest to żaden wykręt mający na celu zmuszenia Cię do obserwowania mojego bloga czy coś:) Jeśli nie chcesz to nie musisz tam w ogóle zaglądać:) Ale byłoby mi miło gdybyś przeczytała te życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czuję się dobrze w takich odcieniach, ale kojarzą mi się z wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń