Obserwatorzy

niedziela, 25 marca 2012

Konkurs z okazji roczku:)

Jako że w czasie zbiegły się dwa wydarzenia godne uczczenia, czyli roczek mojego bloga oraz równe 700 obserwatorów, postanowiłam ogłosić mały konkurs. Mam nadzieję, że przypadnie Wam on do gustu.


Zasady konkursu
1. Udział w konkursie mogą wziąć tylko osoby będące obserwatorami mojego bloga.
2. By wziąć udział w konkursie, należy pod tą notką zostawić komentarz zawierający:
- nick, pod którym obserwujesz bloga
- adres mailowy
- odpowiedź na pytanie konkursowe
3. Zgłoszenia niepełne nie będą uwzględniane.
4. Konkurs trwa od 25.03.2012 do 20.04.2012 (do końca dnia).
5. Nagrodą w konkursie jest nowy, zakupiony przeze mnie, zestaw lakierów Color Club z serii Back to Boho.
6. Nagrodę wysyłam pocztą, tylko na terenie Polski. Nie wysyłam za granicę.
7. Wyboru zwycięzcy dokonam ja, konsultując się z panem J.
8. O wyborze zwycięzcy poinformuję w ciągu dwóch dni od zakończenia rozdania. Natomiast wysyłka nagrody nastąpi w ciągu trzech dni od otrzymania potrzebnych danych adresowych.


A oto zdjęcie nagrody:




Oraz naistotniejsze, czyli pytanie konkursowe:

"Jakie jest Twoje ulubione zwierzę i dlaczego jest ono najfajniejsze na całym świecie?:)"


Wbrew pozorom uważam, że zadanie, które przed Wami postawiłam jest dość trudne. Liczę jednak na to, że się postaracie i mnie zaskoczycie. Odpowiedzi na to pytanie możecie udzielać we wszystkich możliwych formach (pisemnych, rysunkowych itp, które wpadną Wam do głowy).


Tak więc... powodzenia!!:)

48 komentarzy:

  1. obserwuje jako saharu
    saharu@vp.pl
    moim ulubionym zwierzęciem jest pies ,ponieważ jest największym przyjacielem , można poprzytulać się do niego wie kiedy zrobił źle Jak dla mnie jest członkiem rodziny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Magg
    maggida@vp.pl

    Miałam wiele zwierząt poprzez myszy, chomiki, koszatniczki, koty, żółwie, króliki. Jednak w 100% jestem pewna, że pies jest najcudowniejszą istotką na ziemi. Niedawno dostałam pieska - maltańczyka, jest kochany i słodziutki. Strasznie rozrabia, ale mogę powiedzieć, że go kocham, nie czuję się samotnie, bo wiem, że gdy go zawołam to przyjdzie i będzie trącał mnie łapką gdy widzi, że mi smutno (ewentualnie ugryzie mnie w nos jak dzisiaj). Gdy tylko coś mam w ręce (ciastko), to wdrapuje się po mnie tylko po to, żeby mi je zjeść. Jest małym pieszczochem, uwielbia się tulić. Traktuję go jak dziecko, za nic w świecie bym go nie oddała nikomu i wiem, że tutaj mu najlepiej jest. Ma pod szyją chusteczkę i gdy mu przeszkadza to chodzi z nią w pyszczku i wygląda jak zamaskowany bandyta. A co najważniejsze mam mobilizacje do tego by nie zostawiać ubrań na podłodze, bo wiem, że będą sprzątnięte przez Fafika.

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako ulka
    e-mail ubaran@interia.pl

    hmmm... moim ulubionym zwierzakiem jest surykatka. Chyba dzięki Timonowi i Pumbie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo wzięłabym udział, ale mam ten zestaw. Nie będę potrzebującym zabierać ;)
    A najfajniejszym zwierzęciem na świecie jest mój kot. Z nim się nie da nudzić ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Agusiak747
    mail: agu747@interia.pl

    Najfajniejsze zwierzę na świecie to LAMA! One są cudowne... w sumie częściowo się z nimi utożsamiam. Może ich wygląd nie jest powalający, ale niejeden może się rozpłynąć nad tymi krzywo-zębnymi mordkami ;D Lepiej nie wkurzać lamy, tak samo mnie. Charakter tych zwierząt jest dziwny - mają wszystko gdzieś, plują na ludzi i są mega wredne i złośliwe... Chyba dlatego tak je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako Hikki
    nataliakrokus@o2.pl

    Według mnie najlepszym zwierzęciem jest pies, ponieważ zawsze mogę mu wszystko powiedzieć, a on słucha (albo udaje). W razie niepewności może mnie ugryźć, co uznaję za przejaw pokazania mi, że mam działać, a nie siedzieć na tyłu i się zamartwiać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Asqua
    mail:asqua92@gmail.com

    Moim najfajniejszym zwierzęciem na świecie jest kot, miły, przytulaśny, grzeje Cię, gdy zimno, mruczy i słodko miauczy :) kocham koty od dawna, są takie jak ja, chodzą własnymi drogami, są niezależne :) kot to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako minthema
    email: maajonez@o2.pl

    W moim domu było sporo zwierząt mojej siostry, ciągle pojawiał się nowy stwór, myszka, chomik, rybki, królik ale dopiero będąc w ostatniej klasie podstawówki stałam się ja właścicielką najukochańszego potwora na świecie. Oczywiście został kupiony przeze mnie i moją siostrę bez wiedzy mamy która zawsze była przeciwko wszelkich stworach w domu. Dzień przyniesienia jej do domu zapamiętam do końca życia, zestresowany zwierzak biegający i uciekający przed nami po całym domu, skaczące, wyczyniające dziwne tańce, nie dające się w jakikolwiek sposób złapać. Po tym jak udało się podstępem zwabić go do pokoju i zamknąć tam aby się przyzwyczaić pojawiły się myśli "Czy damy sobie radę z takim diabłem". Wątpliwości zniknęły jak po godzinie weszłam ostrożnie do pokoju który wyglądał jak po przejciu tajfunu, z porozrurzcanymi rzeczmi z półek, ziemią z kwiatków na ziemi, zdematerializowanym kauczuku, żwirkiem z kuwety na podłodze i świeżą kupą w środku niej i zobaczyłam potwora zwiniętego w kulkę na mojej świeżej pościeli i spokojnie sobie śpiącego. Była to fretka. Która wywróciła moje życie do góry nogami :) Całkowite zaprzeczenie zwierzaczka który może być przytulasem i maskotką rodziny. Mały smród który wali kupy w każdym kącie, budzi o 5 rano gryzieniem w stopy, śpiący w moich rzeczach, robiący bałagan, niszczący każde moje drzewko bonsai, którego ulubioną zabawą jest gryzieniem w ręce. Nigdy nie zapomnę szalonych spacerów, dzikich tańców, skakania, polowania na śliwki i ślimaki, panicznych ucieczek z wanny. Spacer z Kiki trwał zdecydowanie ponad 2 godziny, to ona decydowała gdzie idziemy i zwykle była to trasa dokładnie przeciwna od ustalonej przezemnie, uparty potwór. Ale bywało też spokojnie, kiedy leżałam na trawniku w ogródku z nią na brzuchu, kiedy zlizywała moje łzy kiedy nie było za fajnie, kiedy wchodziła mi pod kurtkę albo do kaputra żeby się przespać albo na poduszkę obok mnie. Z Kiki nie dało się nudzić, kocham ją bardzo bardzo mocno. Kiedy zachorowała byłam jej jak mama, jak karmiłam ją papką łyżeczką, kładłam dupkę do kuwety kiedy była sparaliżowana, czyściłam jej brzuszek jak zrobiła pod siebie i robiłam kroplówkę razem z tatą i siostrą. Pomimo wcześcniejszej nienawiści cała rodzina ją pokochała, za to że potrafiła zawsze rozbawić, wniosła życia do naszego domu. Nawet mama która freciego smrodu nie znosiła przekonała się do tego słodkiego pyszczka. To już drugi rok kiedy jej ze mną nie ma, chociaż siedzi w moim sercu a z ramki z biurka na mnie codziennie kuka. Zdecydowanie fretki to najfajniejsze zwierzaki a najukochańszym i najulubieńszym była moja Kiki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nick; Ewcia
    e-mail; ewcia.1511@wp.pl
    Odpowiedz; Wedlug mnie najlepszym zwierzęciem jest pies z przyczyn wiele ludziom znanych , jednak wielką sympatią darzę małe orangutany. Zachowują się jak małe dzieciaczki, potrzebują miłości i opieki a przy tym mają piękne duże czarne oczka które niestety bardzo często pokazują okrucieństwo ludzi wobec tych zwierząt

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Kamila
    mail: kamila.111@tlen.pl

    Według mnie najfajniejszym zwierzęciem na świecie jest kot - to on był moim pierwszym zwierzakiem. Na moim avatarze jest Mruczek. Czy on nie jest słodki? Gdy mama mówi "obudź Kamilę", on biegnie do mnie i budzi mnie wąchając mi twarz i miaucząc. Gdy źle się czuje, to on pierwszy jest przy mnie. On wie, kiedy wracam do domu. Domownicy mówią mi, że siedzi pod drzwiami już 15 minut przed tym, nim przyjdę. Mądry zwierzak z niego. Na pewno jest mądrzejszy i wierniejszy niż niejeden pies.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako :tysialikethis
    email: tysialikethis@wp.pl

    Moim ulubionym zwierzęciem jest Pies.
    Dlaczego? bo dla mnie to najmądrzejsze zwierzę na świecie.
    Jest to najwierniejszy przyjaciel człowieka,zawsze uratuję swojego właściciela gdybyś upadł on by wezwał pomoc,lub położył by się obok ciebie i razem z tobą by cierpił.
    On kocha człowieka bardziej niż siebie samego,pomaga niewidzącym,niesłyszącym wszystkim. Niektóre służą w policji.
    On nie patrzy czy ty jesteś bogaty,czy masz dużo jedzenia :) on nawet jak byś nie miała domu by cie kochał byłby z tobą do końca w tych smutnych chwilach...
    Przywiąże się do Ciebie i będzie twoim najlepszym przyjacielem.
    Są wierne i ufne.
    Dla mnie pies to takie nasze dziecko członek rodziny kocha pieszczotki i zabawy.
    Jest tyle filmów na ich temat że są bohaterami ratują swego pana nie opuszczają go,a jak psy w filmie umierają to płacze jak nie wiem mimo iż to film,bardziej płaczę gdy umrze pies niż człowiek ponieważ pies nie jest niczemu winny:(
    Są takie osoby które chcą pieska bo to taki ładny szczeniaczek a jak dorośnie to go wywożą bo już nie taki ładny,po prostu nie rozumiem takich ludzi i krótko mówiąc się nimi brzydzę :(
    Lubię też koty,ale to nie to samo,bo kot idzie własnymi drogami obraża się a pies taki nie jest....
    Niektóre nawet jeżeli je bijesz to one dalej kochają,oczywiście dla mnie bicie psa jak i innych zwierząt to zbrodnia nie wiem jak niektórzy mogą być tak okrutni i bez serca to taka cudowna istota dla mnie pies może być lepszym przyjacielem od człowieka,ponieważ on może się obrazić zakończyć przyjaźń a pies będzie do końca i na zawsze aż do śmierci ;(..
    Mogę ci tu więcej rzeczy wypisywać :)
    ale po co krótko kocham je i są najfajniejsze na caaaałym świecie :)

    a tu obrazek wiem wiem brzydki okropny itd.. talentu nie mam ale ważne że od serca :) ::
    http://i42.tinypic.com/29eht9e.jpg

    Pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Aaa to jeszcze mój kot,zazdrosny że pisałam o psie.
      Pilnuje moich lakierów i oddać nie chce : )))
      ::::
      http://i40.tinypic.com/rh4y6h.jpg
      ii :
      http://i41.tinypic.com/34yzq7c.jpg

      Usuń
  12. Hej! Obserwuje Cie jako Katalina (katalina00@wp.pl). Moimi ukochanymi zwierzętami odkąd pamiętam były koty. Od najmłodszych lat miałam istną obsesję na punkcie kotów - dosłownie ganiałam za nimi po całym podwórku, tak więc na przestrzeni lat wypracowałam sobie przydomek "kocia mama". Dlaczego? Ciężko to wyjaśnić. Koty są stworzeniami niemal magicznymi - tajemnicze, eleganckie, niezależne, mają swoje fanaberie. Można powiedzieć, że to nie człowiek wybiera sobie kota, ale to kot łaskawie zezwala, by człowiek dostąpił zaszczytu obcowania z nim ;) Uwielbiam je za tą niezależność, zwinność i naturę drapieżcy. To zwierzę nocy - podobnie jak ja ;) Myślę z resztą, że kot ma wiele wspólnego z kobietą (kiedyś nawet mój przyjaciel powiedział mi że koty są jak kobiety). Jakikolwiek nie byłby powód fakt pozostaje faktem - jestem kociarą z głębi duszy i to się raczej nie zmieni :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Fixation
    mail - agata_ira@wp.pl
    Nie będę oryginalna - moje ulubione zwierze to pies. Kiedy byłam mała to miałyśmy pudelka, który wabił się Gorbi. Jak to dziecko 'próbowałam go wykończyć' :D - ciągnęłam za uszy, podnosiłam za przednie łapki i tańczyłam z nim, ganiałam go. Często się przede mną chował xD ale gdy ktoś chciał się do mnie zbliżyć, od razu na niego warczał. To jest jedna ze wspaniałych cech psów - wierność i gotowość do obrony ukochanej osoby.
    Kiedyś widziałam taką sytuacją - kobieta szła z dwoma owczarkami niemieckimi, nie prowadząc ich na smyczy. Nagle jeden wybiegł na ulicę i został potrącony przez ciężarówkę. Drugi pies natychmiast do niego podbiegł, trącał go nosem, piszczał. Pamiętam ta sytuację do dziś. Nie było to przyjemne, ale pokazało, że psy umieją czuć jak ludzie, czasami nawet i bardziej.
    A ostatnie? Ostatnio byłam u chłopaka, suczka mu się oszczeniła. W jednym psie się zakochałam - żywy, energiczny i taki trochę głupiutki, bo strasznie mnie rozbawił! Czym? A no tym, że włożył łepek do mojego buta, trzymał tak, w końcu wyciągnął trzymając w pyszczku sznurówkę i tak ciągnął :D
    Psy są po prostu bardziej ludzcy niż ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Betiiii27
    beataprzybulek@wp.pl

    Moje ulubione zwierze? Może to dziwne, bo nigdy ani go nie miałam, ani go nie głaskałam, anie na nim nie jeździłam, jedynie raz go karmiłam, ale moim ulubionym zwierzęciem jest koń. Sama nie wiem czemu uwielbiam konie. Pamiętam jak byłam w podstawówce - chyba w klasie 3 - i moja siostra, starsza ode mnie o 7 lat, narysowała piękny rysunek konia. Od tamtej pory chciałam poznać to zwierze. Niestety najbliższa stadnina w tamtym czasie była prawie 100 km oddalona od mojej mieściny więc o koniu mogłam zapomnieć. Ale nie przegapiłam żadnego filmu przyrodniczego z nimi w roli głównej. Jeden człowiek u mnie na osiedlu ma trzy konie i zawsze jak się robi wiosna cały dzień spędzają na dworze i kocham się na nie patrzeć. Konie są niesamowite - pełne gracji, wdzięku, ale i dostojności, siły i tego czegoś. Jakby doskonale wiedziały, że są zwierzętami dumnymi i chcą pokazać światu, że się go nie boją. Kocham patrzeć na biegnące konia. Są wtedy piękne. Sprawiają wrażenie jakby nic nie mogło ich zatrzymać.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl

    Najukochańszym na świecie zwierzątkiem jest królik. Bezapelacyjnie! Jak się można domyślać wskazuje to nawet mój awatar. Dlaczego? To mogą powiedzieć wszyscy miłośnicy uszatków ;-) Mój akurat jest rany baranek [kłapouszek]. Uwielbiam, gdy leży sobie ze mną, lub lata po ogródku. Ma już 4 latka i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Bardzo lubi gdy się go nosi na rękach, głaszcze. Jego futerko jest bardzo mięciutkie. Co prawda zostawia mi troszkę kłaczków w domu, ale to nie przeszkadza, gdy rano po obudzeniu słyszę tupot łapek, żeby się nim zainteresować:) Króliki mają duszę, charakter, i zdecydowanie są NAJFAJNIEJSZE!:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Obs:Moniczka4x
    mail:monia030397@gmail.com

    Moim ulubionym zwerzęciem jest lew.Pamiętam,że od zawsze chciałam mieć w domu lwa.Choć to drapieżne zwierze nigdy się ich nie bałam.Lwy są dzikie,tajemnicze,ale rozważne.
    Od jakiegoś czasu mogę się upodabniać do lwa.
    Pewne przeżycia sprawiły,że stałam się mniej ufna i dzika :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako wiolka94
    wioleta-lenckowska@wp.pl

    Moim ulubionym zwierzęciem jest pies, a dokładniej moja mała suczka - Fifi. Nie jest ona żadnej rasy, zwykły kundelek. Jest ze mną już jakieś 6 lat. Jest mała, biała w czarne łaty. Często wołamy na nią krowa :D Dlaczego jest najfajniejsza na świecie? Wystarczy tylko jedno merdnięcie tym małym słodkim ogonkiem a ja już się uśmiecham. Lubię jak wracam do domu a ona wybiega po mnie na drogę i merda ogonkiem. Potrafi poprawić mi humor i za to ją kocham i nie zamieniłabym jej na żadne inne zwierzątko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuje jako Hajnówka
    thehajnowka@interia.eu

    Moim ulubionym zwierzęciem jest koń. Dlaczego? Bo konie potrafią odwzajemnić uczucia. Praca z nimi jest cudowna! Przytulają się, szperają po kieszeniach w poszukiwaniu smakołyków. A gdy coś zbroją i patrzą tymi swoimi cudnymi oczkami jestem w stanie im wszystko wybaczyć. Myślę, że na uwagę zasługują także świnki morskie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako Rosalie_989
    rosalie_989@wp.pl

    Kocham moje rybki, tą pasją zaraził mnie mój tata. W naszym domu rybki były od zawsze. Uwielbiam się na nie "paczeć" i oglądać jak się gonią :) W moim akwarium hoduję welony. Od zawsze podobały mi się najbardziej. Aktualnie posiadam 2. Zdecydowanie najgorszą rzeczą jest czyszczenie akwarium! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Ania
    tierra.es.mia@gmail.com

    Moim ulubionym zwierzęciem jest PANDA. Nic mnie tak nie podnosi na duchu gdy wstaję wcześnie rano w sesji/po imprezie i widząc swoje cienie pod oczami myślę, że właściwie taka mała panda ze mnie, a pandy są świetne i urocze. No bo są, prawda? Dowód: http://kwejk.pl/obrazek/1030704/ A jak człowiek ma zły dzień to to jest idealne: http://kwejk.pl/obrazek/1019344/panda,;d.html

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako bondgirl
    mail j.jadzia02@wp.pl
    Długo zastanawiałam się nad ta odpowiedzią ponieważ mam dylemat. Bardzo lubię tygrysy i pumy i szczerze mówiąc chyba nie umiem wybrać:/ pumy za ich szybkość, drapieżność zagadkę jaką w sobie mają tajemniczość, są nieprzeniknione, i za czarny kolor sierści natomiast tygrysy są również drapieżne, kojarzą mi się z władzą panowaniem i może to być dziwne ale z mądrością jaka w sobie maja, kocham ich oczy duże, o pięknym kolorze złota i to co mają w nich.. coś co na pewno przyciąga, są nieodgadnione ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako blizniaczka09
    mail bliznaczki09@op.pl

    Oczywiście jak wiele z dziewcząt,moim ulubionym zwierzęciem jest pies.Kiedy byłam jeszcze dzieckiem,mama nam kupiła pieska.Dzięki niej nauczyłam się odpowiedzialności.Który pomaga mi w dorosłym życiu.Psy są najlepszymi przyjacielami człowieka i to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako : Gertrudaa
    adres e-mail: mrs-mysery@wp.pl


    Najfajniejsze, najukochańsze, najprzymilniejsze zwierzę na świcie to zwykły kociak. Taki dachowiec, o burej sierści.
    Kocham je! Może nie są tak ufne jak psy, nie tak przyjacielskie, ale kot też potrzebuję miłości otrzymanej od człowieka - chce być kochany, głaskany, przytulany. Mam takiego, adoptowałam go - wzięłam go ze schroniska. Był przez wiele razy wyrzucany i pozostawiany na pastwę losu. U mnie jest bezpieczny, ale wciąż boi się, gdy ktoś niespodziewanie się ruszy.
    Kot ma mięciutką sierść, co sprawia, że chce się go dotykać, nie sprawia wiele kłopotów, co do swojej higieny osobistej. Myje się sam, a gdy się go odpowiednio nauczy, załatwia się do kuwety, a nie gdzieś po kątach domu. Kotek jest delikatnym zwierzątkiem, ale też samotnikiem - potrzebuje czasami swojej przestrzeni, nie można mu się narzucać.
    To sprawia, że jest wyjątkowy!
    Ale to nie wszystko ;)
    Z koteczkiem można się też świetnie bawić! Wystarczy gumka do włosów albo jakiś małe pluszowe coś zawiesić na włóczce i bawić się z nim. Sprawia mi to wiele frajdy, gdy tak zabawnie biega za taką prostą zabawką.
    Mówcie co chcecie, ale kot jest najfajniejszy - nie jakiś tam rasowy, tylko najzwyklejszy - bury, czasami czarny, biały w czarne łatki.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: upioorna
    e-mail: justyna1017@interia.eu

    Moja odpowiedź oczywiście brzmi: pies! Dlaczego jest najfajniejszy na całym świecie? Może dlatego, że jest taki słodki i kochany, przyjdzie kiedy jestem smutna, choć czasem wkurza, wyciągnie mnie na spacer i będzie ze mną przez całe swoje życie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako dzolls
    mail: dzollsisko@gmail.com

    Moje ulubione zwierzę? Mam dwa:
    1. moje kocię, które własnie śpi na poduszce na biurku koło mojej ręki, odwrócony tyłkiem do mnie- na biurku w pełnym słońcu ładuje akumulatory :D
    2. żyrafa - ulubieństwo to wzrosło jeszcze bardziej od czasu prześmiesznej reklamy skitelsów :D

    Załączam dowody rzeczowe :D
    -> ad.1. http://kotogrodnika.blogspot.com/2012/01/niekosmetycznie-koci-post.html
    -> ad. 2. http://2.bp.blogspot.com/-fMMpn5Dq-ug/T00HOOKxf3I/AAAAAAAABu4/zDCCJNXLhIM/s1600/28022012290.jpg

    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Gray,
    cathie.baj@gmail.com

    No kot rzecz jasna! Bo jest niezależy, bo wszystko mu jedno (chyba, że jest głodny), bo ma wszystko w d... i nie przejmuje się niczym (chyba, że ktoś mu zajmie ulubiony fotel), bo ma piękną mordkę, mądre oczka, jest dobrym obserwatorem a raczej "paczatorem" no i jest mięciutki (no chyba, że jest niemal łysym sphinxem) :D Kiciorki górą! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaa... Cuuudna nagroda..

    Obserwuję jako Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    A odpowiedź wyślę zaraz na maila bo chciałam załączyć fotkę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako patisonek
    mail: pcukrowska@gmail.com

    Moje ulobine zwierzę to moja suczka posokowiec bawarski o imieniu Matylda
    Cudowna , kochana i przesmieszna.

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako: sunshine
    mój mail: patricej@o2.pl

    Moim ulubionym zwierzęciem jest pies oczywiście :) Jest to prawdziwy przyjaciel człowieka, nie ważne czy duży czy mały. Obroni, przytuli się, poliże zachowuje sie tak aby opiekun była zadowolony. Uwielbiam psy, mam w domu tylko jednego - suczkę i jest kochana, grzeczna i cudowna :) Szczerze, to nie wyobrażam sobie domu, rodziny bez zwierzaka, a pies jest chyba najlepszym z możliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: ZającKicak
    Mail: ZającKicak@gmail.com

    Moim ulubionym zwierzęciem, jest moja kochana kotka Truskawka. Uwielbiam przytulać się do jej milutkiego i miziastego futerka, dawać buziaczki w koci pyszczek, głaskać i dawać pyszne kocie łakocie. Nie pogardzi spać ze mną, rano mnie obudzi (w szczególności jak nie muszę wczas wstawać) udeptywaniem i głośnym mruczeniam, łasi się i chce żeby uwaga skupiała się na niej. A gdy trzeba wyjść z domu wskoczy na kolana, patrzy się głęboko w oczy jakby mówiła, "proszę zostań tu ze mną", jednak niestety trzeba iść. Jednak zawsze gdy przyjdę do domu, miło mnie przywita (wskoczy da buziaka, na prawdę moja kotka daje buziaki ale tylko niektórym), daje się głaskać, głośno mruczy i jest zadowolona, że już nie jest sama. Kocham ją i nie wyobrażam sobie życia bez mojej małej ślicznotki. O niej mogę ciągle mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję jako: Madzialenka:)
    mail: czmadzia7@gmail.com

    Posiadam cudownego pieska. Kiedy tylko ze studiów wracam do domu to zabawom i przytulasom nie ma konca! Jednak w ostatnim czasie jestem wręcz zaczarowana ptakiem, którego można wychować i na własne oczy widzieć i uszy słyszeć efekty pracy. Mowa tu o papudze- żako. Jest ona gadająca i sama w sobie przecudnie urokliwa! Marzę o takiej i na pewno kiedyś to marzenie spełnię! Polecam na YT filmiki żako Aturku, która kocha jak żadna inna! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje jako France30, majka_cz@wp.pl
    Najlepsze zwierzątko? Zdecydowanie kot! Nie przekonają mnie żadne argumenty na strone psa czy też innego futerkowca :) W roku, w którym się urodziłam do drzwi moich rodziców zapukała kobieta trzymając w kocyku kociątko i prosząc, żebyśmy się nimi zaopiekowali jako, że ona miała już psa i nie mogła tego zrobić a matka kociaka zginęła pod kołami :( Moi rodzice oczywiście wzięło futrzaka i tak wychowywałam się z pięknym i mądrym kotem- Maciejem (mój chłopak ma tak na imię, więc może to coś znaczy :D). Woziłam go w wózku jako dziecko, brałam z nim dzięciece śluby z czego nie był zadowolony, szyłam dla niego ubrania których nie nosił, ale go kochałam całym sercem. W końcu wybiły i moje i jego 17 urodziny i z powodu choroby Maciusia musiałam go uśpić. Serce mi się krajało jak niosłam go w pudełku do domu :( Tak bardzo czułam pustkę w sercu, że długo nie wytrzymałam. Postanowiłam przygarnąć jakiegoś porzuconego kotka i trafiła mi się Chili. Głucha, nielubiana przez inne koty, najmniejsza i cała biała jak śnieżynka :) Jest moją najlepszą przyjaciółką, tak samo jak Maciej. Mogę ją tulić, brać na ręcę i spać z nią :) Kot to nie to samo co pies. Kot ma własny charakter i to od nas zależy czy się z nim dogadamy :) Jestem szczęśliwą kociarą i w przyszłości przygarnę na pewno towarzyszkę dla mojej kotki :) Tak więc, koty są mi najbardziej bliskie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako : Qwetsza
    Email : Lidzia20@buziaczek.pl

    Od dziecka kochałam chomiki. Miałam ich wiele.
    Wg mnie to kochane, malutkie zwierzątka. Małe, a cieszą.
    Są najfajniejsze, bo są drobne, słodziutkie i można na nie patrzeć godzinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Bellitkaa
    mail: bellitkaa@gmail.com

    Jakie jest Twoje ulubione zwierzę i dlaczego jest ono najfajniejsze na całym świecie?
    Odpowiedź na to pytanie jest banalne. Myślałam dużo, doszłam do wniosku, że każde zwierzę jest cudowne na swój sposób. Tak samo jak i ludzie. Tyle, że one są czasem bezbronne i to my musimy im pomagać, jeśli mówimy o zwierzętach domowych. Ja mam teraz psa, o którym marzyłam całe dzieciństwo. Dorosłam i przyniosłam do domu. Psy są wdzięcznymi zwierzętami, ich oczy mówią naprawdę wiele. Czują, słuchają, patrzą tymi wdzięcznymi oczyma. To jest jedno z moich ulubionych zwierząt. Drugimi są konie, chciałabym mieć własną stadninę... Wracając do tematu, prawdą jest, że pies jest najlepszym przyjacielem człowieka. Mój pies nie jest z natury potulnym zwierzęciem, ale kiedy mam zły humor, jest mi smutno itd to ona (bo to suka) sama przyjdzie do mnie i się tuli. To jest piękne zwierzę. Gdyby ludzie mieli więcej cech zwierząt świat byłby lepszy, bardziej bezinteresowny.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Obseruję jak Ja, czyli Iwetto
    Iwetto@gmail.com

    Najfajniejsze są moje dwa zwierzaki, czyli kot Kacper i kotka Kola :) Właśnie dzisiaj Kacper postanowił mnie obudzić łażąc po mnie (a waży 5kg), później doszedł do wniosku że powyje pod balkonem, a na końcu obgryzł bazie -.- ale i tak go kocham, za to że jest :)
    Tak samo Kolę która uwielbia bawić się w aportowanie. Ale to tylko nieliczne z ich zalet ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje wiolkaa93
    mail mojczyk@wp.pl

    Moim najfajniejszym zwierzęciem Jest mój kot Tygrys, nazywany też Mirmur. Dostałam go jak miał miesiąc, teraz jest on duży, a ja nie mogę się z nim rozstać. Jest taki kochany, ciągle chce się bawić i siedzieć na moich nogach.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako See_G
    gosia3071@onet.eu
    Moim ulubionym zwierzęciem jest hmmm... chyba kot. Niby takie niepozorne zwierzątko ale ma w sobie wiele tajemniczości, jest niezależne, ma swoje ścieżki, dąży do swojego celu niezależnie od innych, troszczy się tylko o siebie, co z jednej strony jest działaniem 'po trupach' ale z drugiej nie złej decyzji przez dobroć dla innych. Jest ogromnie tajemniczym zwierzęciem, znika na całe dnie, nikt nie wie gdzie się podziewa kiedy znika, potrafi być najlepszym przyjacielem ale także największym wrogiem, który będzie pamiętał wszystkie urazy. Z jedej strony jest leniuchem, który całe dnie wygrzewa się w słońcu, a z drugiej to polująca bestia potrafiąca działać z wielką precyzją i opanowaniem.
    Trochę takich pseudo filozoficznych wywodów na temat kota :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. obseruję bloga jako gabryś, a mój email to stotka@wp.pl

    Moim ulubionym zwierzęciem jest... chyba nie ma takiego. Ale za to najwdzięczniejszym, na widok którego praktycznie ściska mi się serce są foki :D mimo, że to drapieżcy, to jak można nie ulec ich urokowi - http://hdmax.pl/tapeta/foka_z_bliska/1/313/18/ ? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwują jako SmoothCriminal
    e-mail: xxsmoothcriminalxx@interia.pl

    Nie będę ukrywać, że najlepszym zwięrzątkiem jest
    Jedyny, niepowtarzalny i wierny mój pies
    Zawsze już czeka na mój powrót do domu
    A gdy wrócę nie spuszcza mnie z tropu
    Zawsze jest przy mnie kiedy tego potrzebuję
    W nagrodę coś dobrego mu przygotuję.
    Pies jak prawdziwy przyjaciel mój
    Dzień bez niego byłby jakiś nieswój.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako kalaquendi
    moj email to: weronikawajchert@gmail.com

    Moje ukochane zwierzę to kot :) Kot, irytujący czasami do bólu, doprowadzający do szału nocnymi spacerami po mojej głowie i półkach w pokoju (ubarwionymi zrzucaniem wszystkiego co się da) :) Kot, który wyczuwa każdą zmianę mojego nastroju, przytula się z całych sił kiedy jestem chora. Kot, który pozwala mi być częścią swojego świata i któremu zdarza się czasami (jak się zapomni;)) spojrzeć oczyskami tak pełnymi miłości, że jestem w stanie zrobić dla Niego wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako anikowa101
    Email: anikowa101@gmail.com
    Moim ulubionymi zwierzętami od dzieciństwa są dzikie koty. Zawsze marzyłam, że w przyszłości po moim podwórku będzie biegał jakiś duży kot w paski lub ciapki :) Moja rodzina i znajomi wiedzieli o tym i od małego dostawałam jakieś plakaty lub maskotki tygrysiątka. Dziś jestem starsza ale mi nie przeszło. Niestety tygrysa nie mogę mieć w domu ale czasami odwiedzam go w zoo :) Mimo, że dzikie gatunki są niebezpieczne wciąż mnie kręcą i towarzyszą w stroju (oczywiście nie żywe). Bardzo lubię motyw pantery np. na chustach lub wzór pasów tygrysa na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Vithium
    E-mail: aldona97@gmail.com

    Do pewnych zwierząt słabość mam,
    Ale nie do psów, kotów, koni czy lam.
    Tylko do tych z futerkiem mięciutkim,
    oczkami czarnymi i pyszczkiem malutkim.

    O świnkach morskich mówię.
    Ja je kocham, a nie lubię.
    Bo jak można nimi się nie zauroczyć?
    I ich cudowny wygląd przeoczyć.

    A niestety wielu ludzi nie zdaje sobie
    sprawy,
    ile świnka może dać oglądając ją
    zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby w pełni odpowiedzieć na zadane pytanie (część: "dlaczego jest ono najfajniejsze na całym świecie") dodam jeśli mogę zdjęcia moich prosiaków. :)

      http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2011/326/8/c/guinea_pig_by_vithium-d4gy3gn.jpg (mój wierny słodziak)

      http://fc01.deviantart.net/fs71/i/2011/328/0/7/guinea_pig_by_vithium-d4h510j.jpg (córka świnki pokazanej powyżej)

      http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2011/327/4/1/baby_guinea_pigs_by_vithium-d4h1hq6.jpg (z tego zdjęcia tylko 1 świnka jest moja, mamusią młodych jest świnka pokazana na 1 zdjęciu :3)

      No i weźcie nie pokochajcie świnek... :c

      Usuń
  44. Panna dominika
    dominikagalazka@gmail.com

    Najfajniejsze zwierze? Jeszcze 3 lata temu powiedzialabym, ze kot. Kotow u mnie w domu zawsze było sztuk kilka, ale to kwestia weterynaryjnych czlonkow familii :) Az przyszedl dzien, w ktorym kupilam pierwszego szczura. I nie ostatniego, po w sumie mialam ich 12. Tak czy siak dlaczego szczur? Odpowiem w punktach
    1) Jak go schowam w kapturze, to moge go miec przy sobie caaaaaaaly dzien
    2) Jest inteligentny, wiec szybko sie nauczyl, ze jego klatka jest zawsze otwarta i jak tylko chce to moze do mnie przyjsc.
    3) Ani razu nie gryzl kabli, mebli, ubran...
    4) Przywiazany do czlowieka potrafi chodzic za nim jak piesek
    5) Ma "ochydny, lysy ogon i przenosi dzume!!!!" jak mawiaja niektore osoby widzace mnie z nim na rekach :)
    Szczur jest fajny, bo jest fajny. I fajny :) Najfajniejszy!

    OdpowiedzUsuń