Obserwatorzy

sobota, 10 marca 2012

Moje lakiery do paznokci na wiosnę/lato 2012 cz.1

Na kilku blogach widziałam już podobną notkę, więc postanowiłam sama też coś takiego przygotować. Co prawda w troszkę bardziej rozbudowanej formie, ale wybrać jeden lakier z jednej gamy kolorystycznej to dla mnie rzecz niewykonalna. Nie chcę Was przytłoczyć ilością lakierów w nim występujących, dlatego też post ten podzieliłam na dwie części.  Zresztą... Ostatnio dokonałam "inwentaryzacji" moich skarbów i naliczyłam ich 135. Przy okazji uzupełniłam całą listę lakierów w odpowiedniej zakładce (klik!), więc jeśli chciałybyście zobaczyć swatche jakiegoś specjalnego lakieru, to śmiało, piszcie:) A teraz pierwsza częśc kolorów, na które stawiam nadchodzącej wiosny i lata....


1. Mięta, pistacja


Miętowe odcienie od dłuższego czasu już, niezmiennie są na topie. Co prawda, nie każdemu taki kolor pasuje, jednak ja je uwielbiam i mam nadzieję, że ich trend się utrzyma jak najdłużej. Zresztą... co tam trendy, tak czy siak będę ja wielbić;)
L-P: Orly - Ancient Jade; OPI - Hey! Get in Lime!; OPI - Mermaid's Tears; Color Club - New Bohemian; China Glaze - For Audrey; Misa - Dirty, Sexy, Money; Safari nr 101


2. Zółcie, zielenie


Czysto żółtych lakierów do paznokci właściwie w swojej kolekcji nie mam, gdyż kompletnie mi nie pasują. Jednak już takie "brzydkie" żólto-zielone odcienie bardzo lubię. I znów jest to gama kolorów, która nie każdemu będzie pasować...
L-P: OPI - Fiercely Fiona; H&M - Wanna Pepperoni; OPI - Who the Shrek Are You?; Hean - 495


3. Niebieskości


Niebieskie lakiery jako jedna z niewielu, według mnie pasują wszystkim. Jak nie jasny odcień, to ciemniejszy. Jak nie czysty, to z kapką fioletu. Do wyboru do koloru. Osobiście wolę te ciemniejsze wersje. Te jasne.. jakoś trupio się na mnie prezentują...
 L-P: OPI -What's With the Cattitude?; Miyo- Tropicana nr 31; Essie - Coat Azure; Lovely - 135; Color Club - Shabby Drab; Orly - Sapphire Silk; China Glaze - First Mate; Essie - Bobbing for Baubles 


4. Morskie, niebiesko-zielone

 
Nic mi się tak nie kojarzy z nadmorskimi wakacjami, jak właśnie takiego koloru lakiery. Przypominają mi wzburzone morze. Stonowane, pasują do większości pór roku.
L-P: Sally Hansen - Fairy Teal;  H&M - Moody Model; Essie - Go Overboard


CDN.


PS. Serdecznie zapraszam Was do nowo powstałej zakładki na moim blogu "Wymiana/Sprzedaż", gdzie co jakiś czas będę wrzucać kosmetyki, których nie używam, a których mi szkoda, żeby leżały i się marnowały, gdy ktoś może je chcieć przygarnąć, czyż nie?;)

45 komentarzy:

  1. żółcio-zielenie boooskie! <3 świetne propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam, tylko z dobraniem ubrań do nich jest mi ciężko. Chociaż zawsze w odsieczy jest pasująca do wsyztskiego czerń;)

      Usuń
  2. patrze i patrze i nie wiem juz sama ktory podoba mi sie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, też miałam ten problem, toteż tyle podobnych lakierów się w tym poście znalazło;)

      Usuń
  3. O wow, ale kolekcja! Na oko wiele z tych kolorów w jednej kategorii jest bardzo podobnych. Ja chyba nie mogłabym mieć tyle kolorów, bo za 10 lat bym ich nie zużyła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też nie kupuję ich, żeby je zużywać, ale by ich używać;)

      Usuń
  4. mięta i niebieskości <33
    ale podziwiam cię za taką kolekcję..., sama kiedyś miałam szał na lakiery, ale jednak w jednym kolorze miałąm ich znacznie mniej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, ja sobie wciąż wmawiam, że one są zupełnie różne. I przeważnie tak jest. Jednak niestety nie zawsze. No ale cóż.. lakiery są moją manią:)

      Usuń
  5. zdecydowanie czuć mięte w powietrzu :]

    OdpowiedzUsuń
  6. miętuski są śliczne. nie mam żadnej w swoim zbiorze:O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to musisz to koniecznie nadrobić;):D

      Usuń
  7. Czas zaopatrzyć się w kolorowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, ale masz dużo miętowych odcieni!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam dużo ;) Dużo to pojęcie względne;)

      Usuń
  9. Fantastyczne są te lakiery. <3
    Miętowe są boskie, piękne itp. <3<3 :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz, pozabierałabym Ci przynajmniej połowę tych cudeniek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, broniłabym ich własnym ciałem;)

      Usuń
  11. Koniecznie muszę się w końcu zaopatrzyć w jakąś miętę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Miętowe i niebieskie <3 piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. no no fajna kolekcja i sa moje OPI:))

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolekcja, te cudne morskie kolory chyba najbardziej przypadły mi do gustu :) jak przeglądam blogi i widzę wiosenne "zbiory" lakierowe to aż mi wstyd, że sama nic co określiłabym mianem wiosennego nie mam... czas na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadchodząca wiosna to świetny pretekst do zakupów, więc czym prędzej leć uzupełnić kolekcję, kochana:)

      Usuń