Obserwatorzy

piątek, 23 marca 2012

OPI - I Brake for Manicures

Od razu uprzedzam, że lakier, który dziś pokażę, nie będzie w idealnym stanie... Mało się błyszczy, widać starte końcówki... Jednak nic dziwnego, bo poniższe zdjęcia prezentują lakier, który jest na moich paznokciach już 5, a może nawet i 6, dzień. Myślę więc, że to tłumaczy, dlaczego wygląda on tak jak wygląda;)


Po raz kolejny aplikacja świetna, dwie warstwy wystarczą do pełnego krycia. Jednak ten lakier irytuje mnie wyjątkowo z jednego powodu, a mianowicie ma jakoś źle dopasowaną zakrętkę do szyjki butelki i mam duży problem, żeby ją odkręcić czy zakręcić... Jednak jakoś muszę z tym żyć;)
I Brake for Manicures to dla mnie ciężki do określenia kolor. Szczerze powiedziawszy to liczyłam na to, że będzie ciut jaśniejszy.. Jednak jest jaki jest i taki też mi się podoba, chociaż sam w sobie jest dość ponury. To taki bakłażanowy kolor z lekkimi brązowymi nutami. Jak widzicie, żeby ożywić nieco swój manicure, na palec serdeczny i kciuk dodałam po jednej warstwie Sensique - Fireworks. Efekt końcowy mi się spodobał i zapewne w takim zestawieniu najczęściej będzie gościł na moich paznokciach:)

19 komentarzy:

  1. po 5 dniach? wow, niektóre wyglądają gorzej już po 2... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się spotkałam i z takimi, które jeszcze tego samego dnia wyglądały duuużo gorzej. Na szczęście to był może jeden czy dwa lakiery:)

      Usuń
  2. Jestem w szoku że aż tyle wytrzymał.. naprawdę fajny lakier a i kolor mój bo lubię takie ciemne ponure ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy też byłam w szoku;)

      Usuń
  3. Kurcze 5-6 dni i tak wygląda.. super ... A kolor mi się nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym w sumie, żeby wszystkie lakiery tak wyglądały po takim czasie;)

      Usuń
  4. Świetny kolor. ;D
    Trwałość perfekcyjna. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż ciężko uwierzyć, że jest tak trwały! Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, też byłam zaskoczona:)

      Usuń
  6. Taki trwały? Chyba muszę się zastanowić nad kupnem, bo zazwyczaj 3 dni ładnego manicure to max :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie średnia to około 3-4 dni, potem to już istna masakra w większości lakierów;)

      Usuń
  7. gratuluje okrągłej liczby 700 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trwałośc powalająca :) no ale kolorek za ciemny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń