Obserwatorzy

sobota, 24 marca 2012

To już prawie rok, czyli OGROMNE podziękowania dla Was, kochane:)

Dokładnie 25 marca 2011 roku dodałam na tym blogu pierwszą notkę.. Wiadomo, początki, jak zawsze, były trudne, jednak powoli blog się rozwijał (i wciąż się rozwija) i coraz więcej osób chciało czytać moje notki. Szczerze powiedziawszy, to gdy zakładałam bloga nawet nie śniłam, że liczba obserwatorów mojego bloga dobije do cudownej liczby 700 członków. Za to, że tyle już tu ze mną jesteście, chcę Wam dziś serdecznie podziękować. Bez Was ten blog by nie istniał. Cieszę się, że macie ochotę tu zaglądać i zapoznawać się z moimi opiniami na temat kosmetyków i nie tylko.... Jeszcze raz dziewczyny, OGROMNE, ale to GIGANTYCZNE "DZIĘKUJĘ!" dla Was:)


Oczywiście taką okazję trzeba należycie uczcić... Toteż trzymajcie rękę na pulsie, albowiem już jutro (a raczej dziś) pojawi się tutaj mała niespodzianka dla Was:)


Tak sobie pomyślałam także, że taki post to świetna okazja, do wysłuchania Waszych skarg i zażaleń. Jeśli coś Wam się nie podoba i chciałybyście się ze mną tym podzielić, to śmiało, podzielcie się tym ze mną w komentarzu.
Bo w końcu to Wy, moje Drogie, współtworzycie tego bloga:)

51 komentarzy:

  1. gratuluję! :) rok to już duże osiągnięcie :) Życzę kolejnych kilku, a nawet kilkunastu lat :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę wielu wielu lat owocnego blogowania!!:***gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Rok i rowno 700 czlonkow

    OdpowiedzUsuń
  4. Roczek to ładny staż. Gratuluję kochana i oby tak dalej. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po roku to już chyba z górki, więc mam nadzieję, że będę tu z Wami jeszcze dłuuugo:)

      Usuń
  5. Gratuluję! Byle tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że im dalej, tym lepiej będzie:)

      Usuń
  6. Oby tak dalej... :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że za rok o tej porze także będę z Wami świętować:)

      Usuń
  7. Gratuluję:) i kolejnych udanych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tylu to ja mam nadzieję nie dożyć;):P

      Usuń
  9. no widzisz to już rok i równe 700 obserwatorów :D oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromne wyróżnienie dla mnie, nie spodziewałam się, że będzie Was aż tylu:)

      Usuń
  10. Liczę na kolejne lata :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja także, więc postaram się Cię nie zawieść;)

      Usuń
  11. Jedno co można chcieć to więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam nie mam skarg, lubię tutaj zaglądać. :) u mnie rok wybije w lipcu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo:) To w lipcu będziemy świętować;)

      Usuń
  13. Gratulacje :) Zaglądam tu od niedawna, więc nie mam żadnych zażaleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś jednak jakieś miała, to pisz śmiało:)

      Usuń
  14. twój blog jest świetny ;D według mnie idealny ;) nie ma co zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to przydałoby sie iśc na browarka :) albo winko, kto co woli :)
    Gratuluje :):*

    OdpowiedzUsuń
  16. To zabawne, bo rok na moim blogu mija 26 marca, czyli w ten poniedziałek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mogłybyśmy wspólną "urodzinowo-blogową" imprezę zrobić:P;)

      Usuń
  17. Ja bardzo lubię Twój blog i nic mi nie przeszkadza. Gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń