Obserwatorzy

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Bioclin Acnelia

Próbki te otrzymałam już daaawno temu do testów dzięki Agencji Werner i Wspólnicy. Notka pojawia się jednak dopiero dziś, gdyż gdy chciałam napisać recenzję to opinie o tych produktach były na co drugim blogu, a później kompletnie o tym zapomniałam... Aż do dzisiaj... Tak więc przchodząc do sedna. Oto co miałam okazję testować:

Bioclin Acnelia C - żel oczyszczający

 

Żel do codziennego oczyszczania skóry mieszanej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych.
Dzięki wyselekcjonowanym składnikom aktywnym skutecznie zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych. Delikatny w działaniu. 

Charakterystyka:
•Nie wysuszając czyści skórę, dokładnie usuwając zanieczyszczenia, nadmiar sebum i pozostałości po makijażu.
•Dogłębnie oczyszcza pory sprawiając, że stają się one mniej widoczne.
•Delikatnie złuszcza zewnętrzne warstwy epidermy, stymulując odnowę komórkową.
•Reguluje i normalizuje produkcję sebum.
•Hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za trądzik.
Efekt:
Preparat pozostawia skórę dokładnie i głęboko oczyszczoną. Pory są mniej widoczne, a skóra jest wyraźnie wygładzona zyskując „efekt nowej skóry”. 

Innowacyjne składniki aktywne:
ACNACIDOL ™ BG i PIROLIDYNOKARBOKSYLAN CYNKU (ZINC PCA): reguluje produkcję sebum i hamuje rozmnażanie się bakterii odpowiedzialnych za trądzik.
SALICYLAN SODU: złuszcza i koi.
KOMPLEKS ŁAGODZĄCY (α-bisabolol, glycyrynian dwupotasowy, ksylitol): koi i łagodzi. 

Sposób stosowania:
Spienić niewielką ilość żelu i wody na dłoniach. Nanieść  na  wcześniej zwilżoną twarz i delikatnie masując czyścić ją skupiając się  w szczególności na czole, okolicach nosa i brody. Spłukać żel wodą i wytrzeć twarz.  Stosować rano i wieczorem. 

Delikatny dla skóry:
•Bez SLES i SLS.
•Testowany na obecność niklu, kobaltu, chromu, palladu i rtęci.
•Klinicznie i dermatologicznie testowany.
•Nie zatyka porów.


Cena: 29,27 zł za 200 ml

Bioclin Acnelia K - kuracja przeciwtrądzikowa

 
 

Kuracja przeciwtrądzikowa o działaniu mikro złuszczającym do skóry tłustej i skłonnej do wyprysków.  Wygładza powierzchnię skóry. Minimalizuje niedoskonałości skóry. Zapobiega rozmnażaniu się bakterii odpowiedzialnych za trądzik.
Efekt:
Niedoskonałości skóry zostają usunięte, zaczerwienienia zmniejszone, a skóra odzyskuje jednolity wygląd i blask.
Innowacyjne składniki aktywne:
ACNACIDOL™BG 3%, PIROLIDYNOKARBOKSYLAN CYNKU (Zinc PCA) ,PIROLIDYNOKARBOKSYLAN MIEDZI (Copper PCA) 0,3%: reguluje sebum i hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za trądzik.
SALICYLAN SODU 2% : złuszcza i łagodzi.
KOMPLEKS KRYJĄCY : matuje.
KOMPLEKS ŁAGODZĄCY (α-bisabolol, kwas taninowy i glycyrynian dwupotasowy) : koi i łagodzi.
Stosowanie:
Nakładać rano i wieczorem na umytą i suchą twarz. Delikatnie masować aż do całkowitego wchłonięcia. Unikać kontaktu ze skórą wokół oczu.  Jako kurację uderzeniową stosować przez okres 3-4 tygodni, później używać EMULSJĘ DO CERY TRĄDZIKOWEJ BIOCLIN ACNELIA M.
Delikatna dla skóry:
  • Testowana na obecność niklu, kobaltu, chromu, palladu i rtęci.
  • Klinicznie i dermatologicznie testowana.
  • Nie zatyka porów. 
Cena: 38,13 zł za 30 ml



 Bioclin Acnelia M - emulsja do cery trądzikowej

 

 Emulsja do codziennej pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych. Dzięki wyselekcjonowanym składnikom  aktywnym  nawilża, reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.
Efekt:
Skóra jest idealnie nawilżona, jednolita, gładka i matowa.
Innowacyjne składniki aktywne:
ACNACIDOL ™BG 2,5%,  PIROLIDYNOKARBOKSYLAN CYNKU (Zinc PCA)
PIROLIDYNOKARBOKSYLAN MIEDZI (Copper PCA) 0,2% : reguluje produkcję sebum i hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za trądzik.
SALICYLAN SODU 1% : złuszcza i koi.
KWAS HIALURONOWY o niskiej masie cząsteczkowej  : nawilża.
KOMPLEKS ŁAGODZĄCY (α-bisabolol, kwas taninowy  i glycyrynian dwupotasowy) : koi i łagodzi.
Sposób stosowania:
Nakładać emulsję rano i wieczorem na umytą i suchą twarz.
Masować aż do całkowitego wchłonięcia. Unikać kontaktu ze skórą wokół oczu.
Idealna  jako podkład pod makijaż.
Delikatna dla skóry:
•Testowana na obecność niklu, kobaltu, chromu, palladu i rtęci.
•Klinicznie i dermatologicznie testowana.
•Nie zatyka porów.

Cena: 34,93 zł za 40 ml




Kosmetyki dostępne są wyłącznie w sklepie internetowym  www.sklep.ganassini.pl/



MOJA OPINIA:
Teraz czas na moje krótkie podsumowanie całej serii...
Zaczynając od żelu... Ma wodnistą konsystencję, średnio się pieni, jednak jest dość wydajny. Ma normalny, kosmetyczny, nie drażniący zapach. Oczyszcza dość dobrze, jednak niestety mi wysuszał miejscami cerę. Nie zmniejszył widoczności porów, ale na to wcale nie liczyłam. Jednak po używaniu go równocześnie z kuracją przeciwtrądzikową zauważyłam, że baaardzo sporadycznie pojawiąją się u mnie "niemiłe niespodzianki". Co do regulowania wydzielania sebum, to sam nie był w stanie tego u mnie zdziałać...
Kolejnym krokiem była kuracja przeciwtrądzikowa. Ma ona formę lekkiego kremu, który szybko się wchłania. Wydaje mi się, że lekko matowiła moją cerę, jednak nie na tyle, żeby był to spektakularny efekt. Myślę, że to głównie ona sprawiała, że niedoskonałości na mojej twarzy pojawiały się bardzo sporadycznie.
Końcowym etapem była emulsja, która miała konsystencję oraz  zapach podobny do kuracji... Wydaje mi się ona też najlepszym elementem tego zestawu. To przy używaniu jej miałam najbardziej "unormowaną" cerę. Aczkolwiek możliwe, że była to zasługa dwojga jej poprzedników.... Jednak co mi się w niej najbardziej podobało to to, że bardzo fajnie odżywiała moje policzki, czego Bioclin Acnelia K nie robiła wcale....

Żeby nie było tak pięknie... to jak wiecie otrzymałam do testów próbki... A jak wiadomo próbki dają nam średni podgląd. Ja postanowiłam także dokonać małych testów na moim młodszym, nastoletnim bracie, który boryka się z istną plagą pryszczy ostatnimi czasy. I u niego cóż... Nie było takich efektów jak u mnie... Kuracja ta pod względem zapobiegania niedoskonałościom nie zdziałała nic....W dodatku cera tylko chwilowo była lekko zmatowiona. A  żeby było mało, to miejsca wrażliwe miał znacznie przesuszone....

Podsumowując.... Ciężko mi ocenić te produkty, gdyż u mnie się nawet dobrze sprawdziły, natomiast u mojego, bardziej wymagającego, brata już niezbyt. Według mnie ta seria jest dobra dla osób, które mają  mieszaną, średnio wrażliwą cerę, na której bardzo sporadycznie pojawiają się niedoskonałości, jak w moim wypadku. Jeśli jednak macie poważniejsze problemy z trądzikiem, lub macie wrażliwą skórę, to według mnie nie są to produkty dla Was....

8 komentarzy:

  1. Dobrze wiedziec w sumie widać zechcą sie zrobić jak firma LRP coś podobnego.

    zapraszam do siebie notka spa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No design widzę, że w podobną stronę idzie;)

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zanim otrzymałam próbki do testów nie wiedziałam o jej istnieniu. Mało rozreklamowana jest...

      Usuń
  3. ja też nie uzywałam tych produktów, a znam je jedynie z recenzji na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam nawet o istnieniu takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń