Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2012

Dokładka oraz promocja w zakładce sprzedażowej...

Uwaga, uwaga. Dzisiaj post stricte "reklamowy";).
 Z rzeczy, które mi zostały w zakładce sprzedażowej, a po które nikt się ostatnio nie upomniał utworzyłam jeden zestaw, w atrakcyjnej, wg mnie, cenie 25 zł. W zestawie jest oryginalna szminka Benefit, róż z limitowanki Essence oraz trzy lakiery do paznokci. Tak więc jak widzicie cały ten zestaw chcę sprzedać za cenę, która według mnie nie jest wcale wygórowana.
Oprócz tego do zakładki dodałam dwa całkowicie nowe preparaty do włosów firmy TIGI. Obydwa w cenie 23 zł. Myślę, że firmy tej nie muszę Wam przedstawiać.
Tak więc, jeśli jesteście zainteresowane, zapraszam Was do zakładki "Sprzedam!". Wcześniej byłam zainteresowana także wymianą, jednak teraz, zdecydowanie bardziej przyda mi się gotówka niż nowy kosmetyk;)


A tak z rzeczy niekosmetycznych... To dzisiaj mój pan J. wystawił na sprzedaż 3-częściowe menażki harcerskie. Pewnie niewiele z Was będzie zainteresowanych, jednak jeśli ktoś by akurat przypadkiem właśnie tego szukał, to polecam zajrzenie TUTAJ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz