Obserwatorzy

środa, 4 kwietnia 2012

Moje pierwsze kosmetyki mineralne, czyli paczka od sklepu Futurosa...

Dzisiaj tak na szybko chciałabym Wam pokazać cudowną paczkę, pełną smakołyków, którą dostałam od sklepu Futurosa w ramach współpracy.
Znajdowały się w niej kosmetyki oraz akcesoria (pędzle) firmy La Rosa. Najbardziej cieszy mnie fakt, że odcienie wszystkich tych kosmetyków mogłam wybrać samodzielnie. Naprawdę jest to dla mnie dużą zaletą. Bo jak można recenzować produkt, który np. jest kompletnie nie dobrany do Twoich potrzeb (typu za ciemny podkład)? No po prostu, według mnie, nie da się.
Jednak przechodząc do rzeczy... Kilka wstępnych zdjęć mojej paczuszki. Więcej o niej; szczegółowe zdjęcia i wstępne wrażenia, wspomnę w czwartek, gdyż dopiero wtedy będę mieć czas, żeby porobić dokładniejsze zdjęcia....


Kosmetyki dotarły do mnie zapakowane w fajny, płaski tekturowy kartonik. Może wyda się Wam to dziwne, ale strasznie mi on przypadł do gustu i zamierzam go sobie zostawić, z planem przechowywania w nim moich mniejszych, pojedynczych kosmetyków do makijażu. Jednak bynajmniej nie jest to zwykły karton, gdyż w środku ma coś, co mnie urzekło (oprócz kosmetyków;)), czyli...


Uroczą kieszonkę, w której znalazłam bardzo miły, imienny list od Pani Doroty, w którym znalazłam kilka drobnych porad dotyczących aplikowania minerałów. A teraz wstępnie, z bliska pokażę Wam, co znalazło się w mojej paczce...


Było w niej sześć cieni do powiek, podkład, bronzer, róż do policzków, pędzel Flat Top do podkładu, podwójny pędzel do cieni (którego się kompletnie nie spodziewałam. Dziękuję!:)) oraz serum do paznokci "Bomba Keratynowa". O szczegółach napiszę, tak, jak wspominałam w czwartek, gdyż uważam, że wymienianie Wam nazw odcieni bez swatchy byłoby bezsensowne:).


W dodatku, już na wstępie przekażę Wam tą świetną nowinę: jeśli byłybyście zainteresowane jakimkolwiek kosmetykiem firmy La Rosa, mam dla Was kody na aż 25% zniżki. Według mnie taki rabat już jest bardzo atrakcyjny. Jeśli już teraz, któraś z Was chciałaby taki kod otrzymać, proszę, niech napisze maila (farfallebelle@gmail.com) - chętnie się nimi podzielę:)


Podczas pisania tej notki, w myślach przypominają mi się wszelkie posty dotyczące współprac i po głowie chodzi mi tylko jedno zdanie: "zapewniam, że moja recenzja będzie obiektywna, bla bla bla...". Sama zresztą też tak zapewne pisałam. Jednak czy ja Was muszę zapewniać, że będzie ona obiektywna? Bo dla mnie to oczywiste, że nie po to prowadzę tego bloga, żeby kogokolwiek oszukiwać i tracić wiarygodność. Ze mną jest tak, jak być może zauważyłyście, że jak mi się coś nie podoba, to nie omieszkam się tym z Wami podzielić. I tak też będzie i w tym wypadku. I w każdym innym zresztą też:)


Na koniec, chociaż według mnie powinno się to znaleźć na początku posta, chciałabym serdecznie podziękować Pani Dorocie za przemiły kontakt mailowy, drobne rady oraz pomoc i cierpliwość wobec mojej osoby... Ach i bardzo dziękuję za ten odręcznie napisany liścik, który znalazłam w paczuszce. Zawsze mi niezmiernie miło, gdy ktoś nadwyręża dla mnie nadgarstek na coś więcej niż swój podpis:)

34 komentarze:

  1. przyznam,że w ogóle nie znam tych ksoemtyków i jestem okrtunie ciekawa pokazuj bliżej wszsytko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje:) Pokazuj, pokazuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. o ciekawa jestem tej firmy i ich kosmetyków więc miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mam nadzieję, że to testowanie będzie miłe:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) To być może dzięki mnie poznasz;)

      Usuń
  5. La Rosa - jak to pięknie brzmi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę :) Ja bardzo chciałabym spróbować minerałów, ale ciągle nie mam na nie pieniędzy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie większość pieniędzy idzie na lakiery, więc w sumie miałam ten sam problem:)

      Usuń
  7. Ja też dostałam taką paczkę i cieszę się nią jak małe dziecko, choć muszę przyznać, że to nie moje pierwsze zetknięcie się z marką La Rosa :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a to z czym miałaś wcześniej styczność, jeśli można wiedzieć?;> I jakie wrażenia?;>

      Usuń
  8. Gratuluję! :) Paczka super - pokazuj wszystko szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słabo kojarzę tą firmę, a uwielbiam minerały ;)

    udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej też o tej firmie nie słyszałam, więc nie ukrywam, że moja ciekawość jest tym większa:)

      Usuń
  10. ja nigdy nie miałam z minerałami do czynienia :O

    OdpowiedzUsuń
  11. o nawet nie wiedziałam ,że są mineralne kosmetyki XD Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to widzę, że mój blog to nawet lekko edukuje;) Dziękuję:)

      Usuń
  12. Wygląda super :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. również nie znam firmy, ale chętnie zajrzę na ich stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzje bardzo lubię kosmetyki mineralne

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na opinię, nigdy nie spotkalam sie z tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dzięki mnie je troszkę poznasz;)

      Usuń