Obserwatorzy

środa, 11 kwietnia 2012

OPI - Baguette Me Not

Nie wiem jak u Was, ale w moich rejonach, robi się już iście wiosenna pogoda. Temperatura jest całkiem przyjemna, wkoło zaczyna wszystko się zielenić. To dobry pretekst, by ożywić paznokcie jakimś wiosennym kolorem. Ja ostatnio postawiłam na dość stary lakier (ma koło dwóch lat) od OPI - Baguette Me Not.


Pomimo tego, że lakier ten mam już ze dwa lata, to nie zmienił on wcale swojej konsystencji. Jest wciąż dość rzadki. Krycie jest całkiem w porządku... Na zdjęciach widzicie dwie warstwy i myślę, że efekt jest zadowalający. Według mnie ten lakier ma ogólnie dość dziwne wykończenie... Niby to krem, a jednak jakiś dziwny, jakby trochę żelkowy:P
Baguette Me Not jest ciężki dla mnie do opisania pod względem kolorystycznym. W zależności od warunków raz wpada on bardziej w róż, raz bardziej w pomarańcz. Dla mnie to taki troszkę koralowy odcień. Myślę, że pasuje do większości odcieni skóry. Prawdopodobnie najlepiej prezentowałby się na opalonych dłoniach, jednak jak widać moje dłonie ze słońcem się nie lubią (i dobrze!) ;)

24 komentarze:

  1. no jak dla mnie wiosenna bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny.;p
    Jednak z wiosną kojarzy mi się kolor żółty i zielony. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się tam z wiosną duuużo kolorów kojarzy. Chociaż np. żółtego na moich paznokciach raczej nie zobaczysz, gdyż wygląda na mnie okropnie:P

      Usuń
  3. "Trochę żelkowe" kremy są zazwyczaj bardzo ładne, ten również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej, gdy się chce, żeby taki lakier krył całkowicie i nakłada się już ku temu np. 4 warstwę;) Raz czy dwa z lakierem tak miałam:P

      Usuń
  4. Uwielbiam ten kolor, a trudno go teraz dostac. A jak jest to osiaga taaaaaka cene ... Może znasz jakis odpowiednik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie... Wydaje mi się, że podobny kolor możnaby było znaleźć w szafie Catrice lub w asortymencie Golden Rose.. Jednak nie dam sobie za to ręki uciąć. Jednak jak natknę się na coś podobnego, to dam znać:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki śliczny kolorek,
    ps.jedna bloggerka organizuje rozdanie a do wygrania są wybrane buty DeeZee, zapraszam. :)
    http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor idealnie pasowalby do mojej kurtki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten odcień akurat nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. w opakowaniu wygląda na ciemniejszy, ale i tak ładny :))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, na pazurkach wyszedł dużo jaśniejszy :O

      Usuń
    2. W cieniu przyjmuje kolor podobny do tego w butelce:)

      Usuń